Skończyła się dająca poczucie pewności i kompetencji era długookresowych strategii oraz obowiązujących przed dekady reguł czy podręczników marketingu… w tym samym czasie – geometrycznie wzrosła ilość źródeł informacji, w oparciu o które można podejmować dobre decyzje.
Zapraszamy na wydarzenie, które po raz pierwszy w Polsce rozwieje wątpliwości marketerów i decydentów oraz wskaże najbardziej doceniane i najpewniejsze źródła informacji potrzebne do podejmowania właściwych decyzji strategicznych i taktycznych w biznesie. Ponad 30 ekspertów konferencji Data Driven Decisions wskaże, na jakich partnerach i źródłach można polegać na poszczególnych etapach realizacji misji marketingowej: od tworzenia strategii, poprzez sprzedaż, aż po zarządzanie relacjami z klientem/konsumentem. Zajmiemy się klasycznymi i sprawdzonymi źródłami jak badania marketingowe oraz rozwijającymi się formami wsparcia biznesu jak analityka e-commerce czy wykorzystanie mechanizmów analitycznych. Podczas dwudniowej konferencji w Łodzi będzie można zaobserwować efekty pracy pierwszoligowych ekspertów w dziedzinie informacji marketingowej, a także poznać ich prywatnie – spotkają się światy, które dotychczas rozwijały się osobno.
Zobacz również
Po konferencji zostanie opublikowany Przewodnik Data Driven Decisions, to drugie po Raporcie Idealnym (2013) wydawnictwo PTBRiO o charakterze podręcznika. Opracowanie zostanie stworzone na podstawie ustaleń konferencji i będzie pierwszym w Polsce przewodnikiem po nowoczesnych źródłach informacji marketingowej, zawierającym precyzyjne wskazówki na temat budowania heurystyk i schematów poznawczo-decyzyjnych dla marketingu i biznesu. Opracowanie obejmuje fazy strategii marki, NPD, komunikacji marketingowej, sprzedaży i dystrybucji oraz zarządzania relacjami z klientami.
Rada programowa Data Driven Decisions:
Mateusz Galica, Client Service Director, szef Creative House, Kantar
Kuba Piwowar, Principal Industry Analyst, Google
Tomasz Jędrkiewicz, prowadzi Dział Badań Rynku T-Mobile
Mateusz Żelechowski, wicedyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej, mBank
Anna Gorączka, kierownik działu badań i analiz, Żabka
Anna Karczmarczuk, prezes, Ipsos
Michał Lutostański, Account Director, 4P Research Mix
Anna Rzeźnik, Brand Consultant, CPC
Konferencja Data Driven Decision odbędzie się w dniach 25-26 maja w Łodzi.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Więcej informacji na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing