Wszystkie z 3 wydarzeń odbędą się w formule bezpłatnego streamingu na żywo z kina Helios w Warszawie.
- 10 listopada, 10:30 – 12:30: KONIEC ANALOGOWEGO OUTDOORU? Nowe dane
- 24 listopada, 10:30 – 12:30: DANE JAKO WYZWANIE. Sztuczna inteligencja w DOOH
- 8 grudnia, 10:30 – 12:30: BEST PRACTICES. Dane vs przekonania
Trendy, dane, najlepsze praktyki – AMS zaprasza do rejestracji na stronie datadrivendooh.pl.
Zobacz również
Organizatorem #DataDrivenDOOH jest AMS. Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne – 2 pkt za udział w jednym wydarzeniu, prelegent z certyfikatem – 25 pkt.
![Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/celebryta-czy-naukowiec-142x0-c-default.jpg)
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]