Datalicious Breakfast to cykliczne śniadanie edukacyjne dla marketerów. Podczas kolejnego spotkania dowiesz się, jak określać efektywność emitowanych reklam (atrybucja wielokanałowa) oraz jak mierzyć rzeczywistą liczbę wyświetleń reklam na stronie, ich skuteczność oraz zaangażowanie użytkowników (ad visibility). Poznasz scoring – sposób automatyzacji, który przy zachowaniu prostoty obsługi, pozwala na prowadzenie spersonalizowanej komunikacji 1:1 w czasie rzeczywistym.
Uczestnicy będą mieli także okazję spotkać się z marketerami z różnych branż i wymienić doświadczeniami.
Zobacz również
Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny. Zarejestruj się już teraz.
Agenda wydarzenia:
08:40 – 09:10 Rejestracja i powitanie gości / Networking Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
09:15 – 09:45 Scoring – tajna broń współczesnego marketera. (Krzysztof Nowicki)
09:45 – 10:15 Efektywne wykorzystanie modeli atrybucji. (Urszula Sławek)
10:15 – 10:45 Advisibility – co to jest i jak zmieni rynek reklamowy? (Huber Świtalski)
10:45 – 11:30 Dyskusja z uczestnikami / Networking
Datalicious Breakfast – Scoring Twoja tajna Broń! odbędzie się 16 listopada w Warszawie w The Brain Embassy, Adgar Park West, Al. Jerozolimskie 181, Budynek „b” (5 piętro).
Słuchaj podcastu NowyMarketing