Dawid Kwiatkowski w nowej kampanii„Gryź jak lubisz” lodów KAKTUS

Ruszyła nowa kampania Froneri Polska, producenta lodów KAKTUS. Główną osią kampanii jest hasło „Gryź jak lubisz”, na którym marka opierać będzie w 2019 swoją komunikację. Podkreśla to również nowy spot telewizyjny KAKTUSA, wyprodukowany z udziałem ambasadora marki – Dawida Kwiatkowskiego.
O autorze
0 min czytania 2019-01-03

30-sekundowa reklama telewizyjna jest kluczowym elementem kampanii, ale towarzyszą jej również inne, zasięgowe działania. Marka jest lokowana w programie „The Voice Kids”, w którym Dawid Kwiatkowski jest jurorem i na który zaprasza w billboardzie sponsorskim KAKTUSA emitowanym w TVP2. Całość uzupełniania jest spójną komunikacją na kanałach własnych marki w mediach społecznościowych.


Za kreację i strategię kampanii odpowiada agencja SPIN OFF. Spoty wyprodukował dom produkcyjny KRISKEJ, a za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker Poland.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj