…i jej pierwszą odsłonę Red Rye Finish.
Za nowy blend Johnnie Walker odpowiedzialni są światowej sławy mistrzowie blendingu. Ich pasja, odwaga w eksperymentowaniu i wytrwałość zaowocowała nowym, nieoczywistym smakiem whisky, prawdziwej szkockiej w amerykańskim stylu.
Zobacz również
– Poszukiwanie pozostaje w sercu Johnnie Walker od samego początku istnienia marki – mówi dr Jim Beveridge. – Pierwsze blendy Johnnie Walker nie były wzorowane na żadnych tradycyjnych smakach szkockiej whisky. Były natomiast wynikiem eksperymentów ze smakiem, uzyskiwanym za pomocą używania beczek z całego kraju. To, co robimy współcześnie, robiliśmy i w XIX, i w XX wieku, miksując smaki i aromaty, dobierając beczki z różnego drewna, poszukując odpowiedniej atmosfery, sprawdzając czas dojrzewania itd. Wierzymy, że ludzie pokochają nową whisky – dodaje dr Jim Beveridge.
W sieci pojawił się film dokumentujący wyjazd Dawida Podsiadło i Sokoła do Szkocji. Artyści opowiadają w nim o początkach swojej kariery, degustując i poznając historię whisky Johnnie Walker. Muzycy w Szkocji szukali również inspiracji do napisania wspólnej piosenki. Jak podsumował Sokół, blendowanie whisky to świetna analogia do blendowania muzyki.
Film wyreżyserował Michał Marczak, którego najnowszy obraz „Wszystkie nieprzespane noce” został nagrodzony na największym festiwalu filmów niezależnych Sundance oraz wrocławskich Nowych Horyzontach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wspólny wyjazd artystów do Szkocji jest kontynuacją projektu Johnnie Walker „Rób to, w co wierzysz. Keep Walking”. Dokładnie rok temu sieć podbiła piosenka pod tym samym tytułem legendy polskiego hip-hopu Sokoła, a w zrealizowanym do niego teledysku pojawił się Bogusław Linda. Piosenka była elementem szerszej akcji. Do kolejnej odsłony projektu dołączył Dawid Podsiadło, który w piosence „O drodze do” z udziałem Bogusława Lindy opowiedział o wytrwałości w podążaniu za swoją pasją.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kolejnym etapem projektu angażującego Podsiadło i Sokoła będzie ich wspólny utwór, który premierę będzie miał w przyszłym roku. – Do tej odsłony kampanii zaprosiliśmy Dawida Podsiadło i Sokoła. Niepokorni artyści, którzy w myśl idei Keep Walking rozwijają się zgodnie z własną wizją, podążając nieodkrytymi wcześniej ścieżkami. Otwarci na nieszablonowe projekty, podejmują kolejne wyzwania. Wprowadzenie nowej linii Johnnie Walker Blenders’ Batch i jej pierwszej odsłony: Red Rye Finsh – niestandardowej whisky, szkockiej w amerykańskim stylu – jest doskonałą okazją do stworzenia nieoczywistego blendu muzycznego – mówi Marta Krybus, Johnnie Walker Brand Manager.
Kampania została realizowana przez agencję VML Poland, za produkcję odpowiada Better Film Productions.