Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Najnowsza wiedza z zakresu SEO i content marketingu, międzynarodowi prelegenci, praktyczne warsztaty i nieograniczony relaks w Termach Bania – upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Dawid Podsiadło, Sokół i „Świadomy sen” w nowej kampanii Johnnie Walker’a

Dawid Podsiadło, Sokół i „Świadomy sen” w nowej kampanii Johnnie Walker’a
Płonący samochód, klucze, pościg. Dawid Podsiadło i Sokół stworzyli wspólny utwór i towarzyszący mu teledysk. Wszystko w ramach kampanii „Rób to, w co wierzysz” , do której artystów zaprosił sam Johnnie Walker.
O autorze
1 min czytania 2017-05-25

Praca w studiu była dla artystów nowością. Pozwoliła im w nieszablonowy sposób połączyć elementy charakterystycznych dla siebie stylów muzycznych. Efekt był sporym zaskoczeniem dla fanów obu artystów.

Tekst utworu opowiada o tym, że czasem najlepszą decyzją jest zrobienie kroku wstecz, by móc zrobić kolejne do przodu.

Teledysk osadzony jest w tajemniczym klimacie. Śledzimy w nim Sokoła i Dawida Podsiadło wplątanych w zagadkową grę. Do czego doprowadzą artystów tajemnicze wskazówki?

Za kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja VML.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Teledysk jest kolejnym krokiem marki Johnnie Walker w kontynuowaniu niestandardowej formy kampanii. Do współpracy zapraszane są ikony polskiej muzyki i filmu. Nieoczywiste połączenia artystyczne kończą się zaskakującymi efektami, a artyści w projektach otrzymują nieograniczoną przestrzeń do realizacji najbardziej śmiałych pomysłów muzycznych.

Piosenka „Świadomy sen”, jest kolejną odsłoną współpracy Dawida Podsiadły i Sokoła. Jakiś czas temu artyści zwiedzali destylarnie, opowiadając o początkach swoich karier oraz degustując i poznając historię whisky Johnnie Walker.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wycieczka ta miała podkreślić, że za nowy blend Johnnie Walker odpowiedzialni będą światowej sławy artyści, których pasja, odwaga w eksperymentowaniu i wytrwałość zaowocuje nowym, nieoczywistym smakiem whisky.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się