To nie pierwszy raz, kiedy Dawid Podsiadło wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy w iście nietypowy pomysł. W 2019 roku muzyk wystawił na aukcję swój słynny „Małomiasteczkowy” kiosk i osobiście dostarczył go zwycięzcy – takowym okazała się być marka Answear.
W tym roku wokalista wpadł na zgoła inny pomysł i wystawił na aukcję… sernik, który własnoręcznie upiecze i podobnie jak w poprzednich licytacjach – sam przywiezie go do nabywcy.
Zobacz również
Niekonwencjonalna aukcja została zaprezentowana w ciekawy sposób – Podsiadło bowiem stworzył spot zatytułowany Telezakupy Bambo, który swoją konwencją nawiązuje do słynnych Telezakupów Mango. Lektorem filmiku jest sam Wojciech Dziwulski, którego głos słyszeliśmy w popularnym programie.
W spocie, oprócz artysty, wystąpili również: Klaudiusz Ševković, Radosław Kotarski, Michał Kempa, Karolina Norkiewicz oraz Wojciech Fiedorczuk.
Aukcja sernika Podsiadły trwa do 14 lutego br. Na tę chwilę wypieki artysty osiągnęły wartość 18 tys. złotych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Słynna niebieska kurtka Marcina Najmana została wylicytowana podczas aukcji WOŚP za ponad 20 tys. zł. Wygrał Krzysztof Stanowski. Dziennikarz i sportowiec postanowili zażegnać swój internetowy konflikt i „przeszli na Ty”.