To nie pierwszy raz, kiedy Dawid Podsiadło wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy w iście nietypowy pomysł. W 2019 roku muzyk wystawił na aukcję swój słynny „Małomiasteczkowy” kiosk i osobiście dostarczył go zwycięzcy – takowym okazała się być marka Answear.
W tym roku wokalista wpadł na zgoła inny pomysł i wystawił na aukcję… sernik, który własnoręcznie upiecze i podobnie jak w poprzednich licytacjach – sam przywiezie go do nabywcy.
Zobacz również
Niekonwencjonalna aukcja została zaprezentowana w ciekawy sposób – Podsiadło bowiem stworzył spot zatytułowany Telezakupy Bambo, który swoją konwencją nawiązuje do słynnych Telezakupów Mango. Lektorem filmiku jest sam Wojciech Dziwulski, którego głos słyszeliśmy w popularnym programie.
W spocie, oprócz artysty, wystąpili również: Klaudiusz Ševković, Radosław Kotarski, Michał Kempa, Karolina Norkiewicz oraz Wojciech Fiedorczuk.
Aukcja sernika Podsiadły trwa do 14 lutego br. Na tę chwilę wypieki artysty osiągnęły wartość 18 tys. złotych.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Słynna niebieska kurtka Marcina Najmana została wylicytowana podczas aukcji WOŚP za ponad 20 tys. zł. Wygrał Krzysztof Stanowski. Dziennikarz i sportowiec postanowili zażegnać swój internetowy konflikt i „przeszli na Ty”.