Cannes Lions International Festival of Creativity to największy międzynarodowy festiwal kreatywności i reklamy, który od lat jest jednym z najważniejszych punktów odniesienia i globalnym wyznacznikiem kierunku rozwoju branży. W konkursie oceniane są prace w wielu obszarach – od rozwoju produktów i usług, przez tworzenie i realizację strategii komunikacji, po siłę ich oddziaływania na odbiorców.
Wśród jury znajdują się reprezentanci globalnych brandów, a także eksperci posiadający potwierdzone kwalifikacje i doświadczenie w branży kreatywnej. Kategoria Brand Experience & Activation, w której jednym z jurorów jest Dawid Szczepaniak, skupia się na kompleksowym budowaniu marek z wykorzystaniem m.in. projektowania doświadczenia konsumentów i ich pełnego angażowania poprzez dostępne touch pointy.
Zobacz również
Poza Dawidem Szczepaniakiem, Polskę reprezentuje także Zuza Duchniewska-Sobczak, executive creative director w DDB.
Najbliższa odsłona festiwalu wraca po dwuletniej przerwie – zeszłoroczna edycja została odwołana z uwagi na globalną pandemię. Cannes Lions 2021 odbędzie się w pełni w formie online w dniach 21-25 czerwca i nagrodzi dokonania agencji za lata 2020 i 2021.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]