Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Dawid Szczepaniak w jury Cannes Lions 2021

Cannes Lions ogłosił skład jury najbliższej edycji festiwalu. Do grona jurorów zaproszono Dawida Szczepaniaka. Chief creative officer w VMLY&R Poland będzie oceniał zgłoszenia w kategorii Brand Experience & Activation.
O autorze
1 min czytania 2021-04-15

Cannes Lions International Festival of Creativity to największy międzynarodowy festiwal kreatywności i reklamy, który od lat jest jednym z najważniejszych punktów odniesienia i globalnym wyznacznikiem kierunku rozwoju branży. W konkursie oceniane są prace w wielu obszarach – od rozwoju produktów i usług, przez tworzenie i realizację strategii komunikacji, po siłę ich oddziaływania na odbiorców.

Wśród jury znajdują się reprezentanci globalnych brandów, a także eksperci posiadający potwierdzone kwalifikacje i doświadczenie w branży kreatywnej. Kategoria Brand Experience & Activation, w której jednym z jurorów jest Dawid Szczepaniak, skupia się na kompleksowym budowaniu marek z wykorzystaniem m.in. projektowania doświadczenia konsumentów i ich pełnego angażowania poprzez dostępne touch pointy.

Poza Dawidem Szczepaniakiem, Polskę reprezentuje także Zuza Duchniewska-Sobczak, executive creative director w DDB.

Najbliższa odsłona festiwalu wraca po dwuletniej przerwie – zeszłoroczna edycja została odwołana z uwagi na globalną pandemię. Cannes Lions 2021 odbędzie się w pełni w formie online w dniach 21-25 czerwca i nagrodzi dokonania agencji za lata 2020 i 2021.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj