Sugarwise to międzynarodowa jednostka certyfikująca produkty. Misją przyświecającą organizacji jest ograniczenie ilości cukru w produktach, które spożywamy na co dzień.
DayUp to marka, która w swojej działalności koncentruje się na rozpowszechnianiu wysokiej jakości produktów spożywczych. DayUp oferuje produkty zgodne z większością światowych trendów w branży spożywczej, w duchu „czystej etykiety” tzn. bez sztucznych składników i ulepszaczy. A wszystko to w cenach dostępnych dla rynku masowego.
Zobacz również
„Misją marki DayUp jest walka o lepszą żywność, ponieważ wierzymy, że każdy na taką żywność zasługuje. Zależy nam na tym, by ułatwić ludziom dostęp do zdrowych produktów. Szeroka dystrybucja i przystępna cena to jedynie punkt wyjścia do zmiany mentalności. Tego nie uda się osiągnąć inaczej niż poprzez edukację, czemu właśnie służą takie inicjatywy jak Sugarwise” – mówi Piotr Izdebski – Prezes Zarządu Arteta – producenta DayUp
Marka Sugarwise jest zaufanym i uznanym w świecie znakiem gwarantującym, że oświadczenia dotyczące cukru na opakowaniach zostały niezależnie zweryfikowane. Znak Sugarwise jest także gwarantem tego, że produkty nim opatrzone mają niską zawartość cukrów i substancji słodzących, które zgodnie w wytycznymi Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) powinny zostać ograniczone. Pod lupę brany jest nie tylko cukier dodany, ale również ten występujący w pożywieniu naturalnie np. w miodzie lub syropach, gdyż okazuje się, że i jego nadmiar może być równie szkodliwy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]