Już 4 grudnia startuje DDB Digital Academy – cykl spotkań organizowanych przez agencję DDB Warszawa, poświęconych najnowszym technologiom i rozwiązaniom digitalowym w komunikacji. Raz w miesiącu agencja zaprasza na wykład o najnowszych aplikacjach, portalach, digital billboardach, nietypowych działaniach na portalach społecznościowych, interakcjach na styku światów online i offline. Digital Academy będzie opowiadać o wszystkim, co aktualne i ważne, w komunikacji digitalowej – jej program na bieżąco będzie dostosowywany do pojawiających się na rynku nowych trendów.
Na spotkania agencja chce przyciągnąć nie tylko marketerów, ale także młodych ludzi zainteresowanych wykorzystaniem nowych technologii w komunikacji.
Zobacz również
Pierwsze spotkanie z cyklu nosi tytuł „social foto/social video. Kultura młodych ludzi od Instagrama do Snapchata”. Odbędzie się 4 grudnia 2014 | czwartek | godz. 18.00 | Muzeum Sztuki Nowoczesnej | ul. Pańska 3.
Jak zmienia się kanon fotografii: od aparatu fotograficznego po smartfona? Jak powstają i rozprzestrzeniają się memy, które są najpopularniejsze? Jak wygląda fotografia generacji narcyzów? Skąd wziął się Snapchat i Instagram? Czy wspierają one sprzedaż? Jak używać hasztagów? Dlaczego mniej znaczy więcej i dlaczego krócej jest lepiej niż dłużej? Na te wszystkie pytania odpowiemy podczas godzinnego wykładu prezentującego najciekawsze sposoby użycia tych kanałów.
Drugie spotkanie zatytułowane jest „Nowe technologie w służbie modzie” i zaplanowane jest na styczeń 2015r.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Wstęp bezpłatny (ograniczona liczba miejsc – obowiązują zapisy na stronie). Wykład trwa około 1 godz.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej informacji na stronie DDB Digital Academy, gdzie można również zapisać się na newsletter informujący o cyklu i przypominający o kolejnych wydarzeniach.