DDB Digital Academy

DDB Warszawa inauguruje DDB Digital Academy – platformę wymiany wiedzy i technologii w komunikacji.
O autorze
1 min czytania 2014-11-20

Już 4 grudnia startuje DDB Digital Academy – cykl spotkań organizowanych przez agencję DDB Warszawa, poświęconych najnowszym technologiom i rozwiązaniom digitalowym w komunikacji. Raz w miesiącu agencja zaprasza na wykład o najnowszych aplikacjach, portalach, digital billboardach, nietypowych działaniach na portalach społecznościowych, interakcjach na styku światów online i offline. Digital Academy będzie opowiadać o wszystkim, co aktualne i ważne, w komunikacji digitalowej – jej program na bieżąco będzie dostosowywany do pojawiających się na rynku nowych trendów.

Na spotkania agencja chce przyciągnąć nie tylko marketerów, ale także młodych ludzi zainteresowanych wykorzystaniem nowych technologii w komunikacji.

Pierwsze spotkanie z cyklu nosi tytuł „social foto/social video. Kultura młodych ludzi od Instagrama do Snapchata”. Odbędzie się 4 grudnia 2014 | czwartek | godz. 18.00 | Muzeum Sztuki Nowoczesnej | ul. Pańska 3.

Jak zmienia się kanon fotografii: od aparatu fotograficznego po smartfona? Jak powstają i rozprzestrzeniają się memy, które są najpopularniejsze? Jak wygląda fotografia generacji narcyzów? Skąd wziął się Snapchat i Instagram? Czy wspierają one sprzedaż? Jak używać hasztagów? Dlaczego mniej znaczy więcej i dlaczego krócej jest lepiej niż dłużej? Na te wszystkie pytania odpowiemy podczas godzinnego wykładu prezentującego najciekawsze sposoby użycia tych kanałów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Drugie spotkanie zatytułowane jest „Nowe technologie w służbie modzie” i zaplanowane jest na styczeń 2015r.

Wstęp bezpłatny (ograniczona liczba miejsc – obowiązują zapisy na stronie). Wykład trwa około 1 godz.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji na stronie DDB Digital Academy, gdzie można również zapisać się na newsletter informujący o cyklu i przypominający o kolejnych wydarzeniach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się