Na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions agencja DDB Worldwide otrzymała nagrodę Network of the Year 2023. DDB zdobyła najwyższe wyróżnienie awansując o dwa miejsca w rankingu w porównaniu z rokiem 2022 i aż o pięć wobec roku 2021. Dorobek łącznie 19 biur należących do sieci to w sumie aż 89 zdobytych nagród – najwięcej ze wszystkich sieci agencji na świecie – w tym 1 Grand Prix, 1 Tytan, 12 Złotych, 25 Srebrnych i 50 Brązowych Lwów.
– Na festiwalu Cannes Lions nie można zostać numerem jeden pod względem kreatywności bez wytrwałości, bogatego arsenału twórczego i silnej determinacji niezwykle utalentowanej grupy ludzi. Powiedzieć, że jestem dumny z sieci DDB i każdego lidera, zespołu agencji i partnera zewnętrznego, którzy przyczynili się do zdobycia przez nas tytułu Network of the Year, to nic nie powiedzieć – powiedział Marty O’Halloran, globalny dyrektor generalny DDB Worldwide.
Zobacz również
– Wierzę, że Bill Bernbach uśmiecha się do nas dzisiaj z góry. Nie tylko dlatego, że zdobyliśmy w Cannes tytuł Network of the Year, ale także ze względu na styl, w jakim tego dokonaliśmy. Z grupą niesamowicie utalentowanych ludzi z całego świata, którzy każdego dnia udowodniają, że kreatywność to moc zdolna popchnąć do przodu każdy biznes. Wyniki biznesowe już przemówiły. Teraz cała uwaga należy to kreatywności i uznania jej wkładu w osiągnięcie tak wspaniałych wyników – stwierdził Ari Weiss, globalny dyrektor kreatywny DDB Worldwide.
Wyniki DDB Worldwide w Cannes w tym roku były kluczowym czynnikiem decydującym o zdobyciu przez holding Omnicom tytułu Most Creative Company of the Year Cannes 2023.
Zwycięstwo DDB wieńczy historyczny sezon nagród dla tej globalnej sieci. W maju DDB Worldwide otrzymała tytuł Network of the Year i Agency of the Year na D&AD Awards. W rankingu Effie U.S. DDB drugi rok z rzędu otrzymała tytuł Top Agency Network, podczas gdy DDB Warszawa zdobyła tytuł Agencji Roku Innovation oraz Agencji Roku Effie Polska.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
70. doroczny Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions stanowi najważniejszy punkt odniesienia dla branży kreatywnej, która napędza postęp na całym świecie. To tu, w Cannes we Francji, każdego roku wręczane są najbardziej prestiżowe nagrody w branży reklamy na świecie. Jest to wielkie święto kreatywności, skuteczności i innowacyjności w globalnych branżach reklamy, marketingu i komunikacji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing