DDB&tribal przygotowała niestandardową kampanię digital promującą produkty z jesiennej kolekcji biżuterii PANDORA.
Osią kampanii jest interaktywny Lookbook przygotowany przy współpracy z 6 blogerkami z Polski (Cajmel, Raspberry And Red), Czech (Ejvi Freedom, Barbora) i Rumunii (Fabulous Muses) oraz stylistką Różeną Opalińską.
Zobacz również
Użytkownik na stronie ma do dyspozycji w pełni interaktywne wideo nakręcone z wykorzystaniem techniki ultra slow motion, która pozwala stworzyć efekt zamrożenia chwili. Blogerki prezentują wybrane style modowe, a biżuteria marki PANDORA doskonale je uzupełnia. Lookbook pozwala nawigować między poszczególnymi stylizacjami, obejrzeć produkty oraz je kupić w sklepie internetowym PANDORA eStore. Rozwiązanie jest dostępne dla użytkowników wszystkich platform: desktop, tablet i mobile.
Interaktywny Lookbook promuje kampania display na serwisach dla kobiet oraz w social media na 3 rynkach: polskim, czeskim i rumuńskim. Planowaniem i zakupem mediów w Polsce zajął się Media DDB&tribal.
Za sesję wideo odpowiada dom produkcyjny Papaya Films, a za produkcję digital – dom produkcyjny Happy Endians z grupy CP DDB.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
PANDORA jest marką biżuteryjną założoną w 1982 roku w Kopenhadze. W ponad 90 krajach na całym świecie oferuje nowoczesną ręcznie wykańczaną biżuterię wykonaną wyłącznie z metali szlachetnych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
DDB&tribal jest agencją marketingu zintegrowanego, łączącą marketing online z tradycyjnym marketingiem offline. Nagradzana na najważniejszych festiwalach reklamowych, wyróżniona m.in. tytułami: Agencja Roku Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2015 i 2014, Najbardziej Efektywna Agencja Reklamowa Roku Effie 2014, 2013 i 2012, Agencja 15-lecia Effie.
Media DDB&tribal to internetowy dom mediowy z grupy CP DDB obsługujący markę PANDORA od 2013 roku. Spółka oferuje usługi z zakresu tworzenia strategii mediowych online, planowania i zakupu mediów digital oraz data science. Ma na swoim koncie m.in. jedyną w historii polskiej reklamy złotą nagrodę w konkursie International Facebook Awards 2015.