DDOB ruszyło z akcją #Możnainaczej

Wystartowała nowa akcja platformy dla influencerów DDOB.com pod nazwą #Możnainaczej. Jest to cykl wywiadów publikowanych na kanałach komunikacyjnych DDOB.com.
O autorze
1 min czytania 2018-05-14

Gośćmi odcinków będą zarówno znani youtuberzy, influencerzy, jak i dyrektorzy marketingu, szefowie digitalu największych polskich i międzynarodowych brandów posiadający bogate doświadczenie we współpracy z influencerami. Prowadzącym jest Wojciech Herra. Stworzenie nowego programu wynikało m.in. z potrzeby pokazania, jak „można inaczej” współpracować z influncerami i osiągnąć sukces.

Ideą działań jest zaprezentowanie jak powinien wyglądać skuteczny i świadomy influencer marketing z udziałem odpowiednio dobranych twórców.

Coraz częściej w social mediach spotykamy się ze zjawiskiem tzw. hejtu czy też mowy nienawiści. Użytkownicy w Internecie czują się często anonimowi i przekraczają granice dopuszczalnej krytyki i wolności słowa – mówi Marta Ślendak COO, DDOB.com. Zależy nam, aby wspierać influencer marketing 2.0, czyli taki, który promuje jedynie wartościowy content. Pamiętajmy, że popularność to nie sława. W akcji podkreślamy, że zasięg i popularność to nie wszystko.

Projekt #Możnainaczej ma swój fanpage i kanał na YouTubie, na którym będą publikowane odcinki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podczas wywiadów będą poruszone m.in. kwestie dobrych praktyk, odpowiedzialności samych influencerów oraz agencji pośredniczącej, a także elementy, na które warto zwracać uwagę przy doborze osoby mającej reklamować daną markę.

Chcemy podkreślać istotę odpowiedniego doboru influencerów. My nie współpracujemy z twórcami, którzy szukają sensacji i są kontrowersyjni. Wychodzimy z założenia, że mają oni ogromy wpływ na społeczeństwo, dlatego powinni kierować się etyką i pamiętać, że publikowane przez nich treści docierają do nieograniczonego kręgu odbiorców – dodaje Marta Ślendak COO, DDOB.com. Mamy nadzieję, że akcja również zwiększy świadomość konsumentów treści, dzięki czemu nie będą ulegać wpływom niewartościowych informacji z Internetu – dodaje.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W do tej pory opublikowanych odcinkach gośćmi Wojciecha Herry byli Piotr Pietrzak do niedawna Dyrektor Marketingu Nike Poland oraz Jacek Gadzinowski, właściciel Gadzinowski.com. W kolejnych będziemy mogli zobaczyć m.in. Rafała Ponewczyńskiego – Marketing i Digital Director Grupa Axa, Olgę Gralińską – Digital Marketing Manager w Play.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się