Deadpool z nagrodami Clio Key Art Awards – (anty)bohater przedstawia case study

Deadpool z nagrodami Clio Key Art Awards – (anty)bohater przedstawia case study
20 października film Deadpool został nagrodzony Grand Clio w konkursie Clio Key Art Awards. Z okazji wcześniejszej nominacji nagrane zostało video, w którym sam Deadpool opisuje przebieg całej kampanii.
O autorze
0 min czytania 2016-10-21

Kampania marketingowa towarzysząca filmowi Deadpool była jedną z najbardziej udanych, jeśli chodzi o promocję filmów. Została ona także doceniona przez jury w konkursie Clio Key Art Awards. Deadpool otrzymał łącznie dwie nagrody, Grand Clio w kategorii kampanii zintegrowanych oraz Grand Clio w kategorii billboard za humorystyczną kreację z emotikonami.


fot. ten30studios.com/portfolio/deadpool

Z okazji nominacji wypuszczone zostało video przedstawiające Deadpoola, który ze swoistym dla siebie humorem opisuje całą kampanię marketingową towarzyszącą filmowi, a także tłumaczy, w jaki sposób udało mu się zostać nominowanym.

Więcej na temat kampanii marketingowej filmu Deadpool przeczytacie tu >

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj