Decathlon kontynuuje współpracę z MullenLowe MediaHub

Dom mediowy MullenLowe MediaHub nadal będzie wspierać mediowo Decathlon, koncentrując się na digitalu, działaniach lokalnych i wsparciu niestandardowych działań mediowych. Nowa umowa obejmuje również usługi z zakresu business inteligence.
O autorze
0 min czytania 2021-05-05

Historia współpracy MullenLowe MediaHub to ewenement na polskim rynku. Firmy współpracują od blisko dwóch dekad, zajmując dziś równolegle pozycje liderów w swoich branżach. Dom mediowy wspierał Klienta w transformacji digitalowej i procesie wejścia do świata eCommerce.

– MullenLowe MediaHub to sprawdzony i niezawodny partner. Doceniamy ich umiejętność dobrego rozumienie wyzwań marketera takiego jak Decathlon – nieustanne poszukiwanie nowych rozwiązań, ogromna elastyczność, szybkość reagowania i jakość serwisu – powiedział Wojciech Kozłowski, dyr. marketingu Decathlon.

Potwierdzona efektywność

MullenLowe MediaHub zdobyły wspólnie wiele prestiżowych nagród w konkursach takich jak Effie Awards, Mixx Awards. W 2020 roku były nagrodzone zostały kampanie:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Effie Awards 2020- nominacja dla kampanii Carbon Revolution
  • Mixx Awards 2020 Korona Skałek Polskich