Historia współpracy MullenLowe MediaHub to ewenement na polskim rynku. Firmy współpracują od blisko dwóch dekad, zajmując dziś równolegle pozycje liderów w swoich branżach. Dom mediowy wspierał Klienta w transformacji digitalowej i procesie wejścia do świata eCommerce.
– MullenLowe MediaHub to sprawdzony i niezawodny partner. Doceniamy ich umiejętność dobrego rozumienie wyzwań marketera takiego jak Decathlon – nieustanne poszukiwanie nowych rozwiązań, ogromna elastyczność, szybkość reagowania i jakość serwisu – powiedział Wojciech Kozłowski, dyr. marketingu Decathlon.
Zobacz również
Potwierdzona efektywność
MullenLowe MediaHub zdobyły wspólnie wiele prestiżowych nagród w konkursach takich jak Effie Awards, Mixx Awards. W 2020 roku były nagrodzone zostały kampanie:
- Effie Awards 2020- nominacja dla kampanii Carbon Revolution
- Mixx Awards 2020 Korona Skałek Polskich
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach