To już trzeci rok współpracy marki z Przestrzenią, na którą – jak podkreśla agencja – klient zdecydował się bez rozpisywania przetargu.
– To nieczęsta praktyka, więc tym bardziej jesteśmy wdzięczni, że nasza codzienna, dwuletnia praca została w ten sposób doceniona – mówi Tomasz Misiukiewicz, założyciel i dyrektor kreatywny Przestrzeni.
Zobacz również
Jak dotąd Przestrzeń zrealizowała dla marki m.in.: dwie kampanie wizerunkowe, kilkanaście akcji produktowych i taktycznych, przeprowadziła rebranding marki wraz z stworzeniem nowego brandbooka. Przestrzeń odpowiada także za codzienną komunikację Decathlon w mediach społecznościowych.
Obecnie trwają przygotowania do kolejnej kampanii wizerunkowej i akcji produktowych opartych na nowej, wypracowanej wspólnie z agencją strategii.
– Będzie się działo. 2020 był dla nas sporym wyzwaniem, ale i tak udało nam się wypracować świetne wyniki na najważniejszych wskaźnikach marki. Dlatego w 2021 ruszamy pełną parą – mamy mnóstwo planów i jeszcze większe ambicje – podkreśla Wojciech Kozłowski, dyrektor marketingu w Decathlon.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing