Firma udostępniła 60 jednostek, w których znajdują się akcesoria przydatne do uprawienia różnego rodzaju gier. Każda jednostka przypomina małą szafę. Można ją otworzyć za pomocą specjalnej aplikacji. W środku znajdują się piłki do koszykówki, piłki nożne lub rakiety do padla. Wynajęcie sprzętu jest darmowe, dzięki sponsorowi, jakim jest Decathlon.
Zobacz również
fot. Matt Tutt (LinkedIn)
Jak informuje Equip, w Paryżu, sprzęt wypożyczono ponad 10 000 razy przez ponad 4000 graczy, z czego 30% stanowiły kobiety. Jedynie 2% wypożyczeń zakończyło się kradzieżą, znacznie mniej niż oczekiwano. Startup rozszerza działalność jednostek i wraz z Decathlonem, wprowadził koncepcję do Londynu.
Decathlon Polska i WK Dzik
Decathlon Polska również zachęca wszystkich do uprawiania sportu na świeżym powietrzu. W Warszawie powstała druga siłownia plenerowa. To wynik współpracy z ekipą WK Dzik.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nowa siłownia jest bardzo dobrze wyposażona i praktycznie nie odbiega od zwykłych, zamkniętych obiektów tego rodzaju. Znajdują się w niej:
- drążki do podciągania,
- 15 maszyn do treningu siłowego,
- worki treningowe,
- poręcze do dipów.
Każda z maszyn posiada instrukcję, która tłumaczy, jak w prawidłowy sposób z niej korzystać. Ponadto, dołączono także kody QR, przekierowujące do poradników w formie wideo.
Zdjęcie główne: Trendwatching
PS Work-Sport Balance: Decathlon proponuje swoim pracownikom czas na sport w godzinach pracy
Decathlon rusza z nowym benefitem dla swoich pracowników. To program Work-Sport Balance, który daje możliwość podjęcia aktywności fizycznej w trakcie godzin pracy. Marka zachęca także inne firmy do wdrożenia podobnej inicjatywy.
PS2 Rebranding Decathlonu okiem ekspertów [OPINIE]
Decathlon odświeżył logo, tożsamość oraz portfolio. Czy to dobry przykład przeprowadzenia rebrandingu marki? O to zapytaliśmy ekspertów.