Kampania kładzie nacisk na autentyczne potrzeby kobiet, uwypukla różnorodność motywacji, daje głos wszystkim kobietom, nie narzucając jednej podstawowej narracji.
Tę różnorodność odzwierciedla także oferta Decathlonu, w której każda ćwicząca kobieta znajdzie coś dla siebie. Amatorki fitnessu mogą wybierać z ponad 120 modeli legginsów do wszystkich rodzajów aktywności. Pokazane w kampanii bezszwowe legginsy do jogi, elastyczne do tańca, z wysokim stanem do treningu cardio czy miękkie i komfortowe do pilatesu to tylko niektóre z nich.
Zobacz również
Za strategię i pomysł kampanii odpowiada agencja Przestrzeń. Przygotowane zostały: 30-sekundowy spot wizerunkowy, 15-sekundowy spot produktowy, działania digitalowe, outdoorowe oraz materiały promocyjne do sklepów. Za reżyserię spotu odpowiadał Piotr Matejkowski, za produkcję MAKATA, zdjęcia wykonał Artur Gawroński. Spot emitowany jest od 21 września br. w głównych stacjach telewizyjnych.
Agencja Przestrzeń współpracuje z Decathlonem od stycznia 2019 roku. Odpowiada za całościową obsługę reklamową, nowe pozycjonowanie marki, przygotowanie i realizację idei kreatywnej. Przygotowała również nowy brandbook i język wizualny, jest autorem spotów wizerunkowych, jak i reklam produktowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing