Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dekada współpracy 4F i Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego w liczbach

Dekada współpracy 4F i Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego w liczbach
4F, polska marka sportowa należąca do spółki OTCF S.A., podsumowuje dziesięć lat współpracy z Polskim Komitetem Paraolimpijskim.
O autorze
1 min czytania 2024-02-26

Jako oficjalny sponsor, firma dostarczyła Komitetowi dedykowane kolekcje odzieży i akcesoriów sportowych, w których reprezentanci Polski wystąpili podczas pięciu ostatnich edycji Igrzysk Paraolimpijskich. W strojach 4F zdobyli łącznie 64 medale.

W ostatniej dekadzie 4F zaopatrzyło ponad 200 reprezentantów Polski oraz członków sztabu i rodziny paraolimpijskiej w ponad 380 zestawów odzieży (w tym ubrania na oficjalne ceremonie otwarcia i zamknięcia paraigrzysk) i akcesoriów sportowych, na które złożyło się łącznie ponad 12 tysięcy elementów. W strojach 4F polscy parasportowcy wystąpili podczas trzech ostatnich edycji Zimowych Igrzysk Paraolimpijskich (w Soczi, Pjongczangu i Pekinie) i dwóch edycji Letnich Igrzysk Paraolimpijskich (w Rio de Janeiro i Tokio).

– Współpraca 4F i Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego to 10 lat wielkich emocji i wzruszeń, podczas których mieliśmy okazję z bliska podziwiać talent, pasję i determinację polskich paraolimpijczyków. Dowodem ich profesjonalizmu i zaangażowania są aż 64 medale zdobyte podczas 5 ostatnich edycji Igrzysk Paraolimpijskich. Cieszymy się, że mogliśmy towarzyszyć im w tej drodze i życzymy wszystkim parasportowcom dalszych sukcesów – powiedział Igor Klaja, Prezes Zarządu OTCF S.A., właściciela marki 4F.

Kolekcje 4F przygotowane dla polskich paraolimpijczyków wyróżnia przede wszystkim wysoka jakość wykonania, zastosowane technologie i wzornictwo. Ponad połowa kolekcji przeznaczonych na Igrzyska Paraolimpijskie w Tokio i Pekinie została uszyta w polskich szwalniach, co pozwoliło ograniczyć ślad węglowy związany z ich produkcją. Działając w duchu mody cyrkularnej, do stworzenia części kolekcji wykorzystano m.in. odpady postkonsumenckie i materiały z recyklingu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Występ na Igrzyskach Paralimpijskich z orzełkiem na piersi był dla mnie zawsze wielkim zaszczytem i honorem, a wywalczenie medalu dla Polski spełnieniem największych marzeń. Z marką 4F jako partnerem PKPar-u łączą się moje najpiękniejsze sportowe wspomnienia – zauważa Maciej Lepiato, paralekkoatleta, mistrz paralimpijski w skoku wzwyż z Rio i Londynu, brązowy medalista igrzysk w Tokio.

4F konsekwentnie rozwija partnerstwa sportowe z największymi podmiotami sportowymi w Polsce i na świecie. Marka jest wieloletnim sponsorem m.in. Polskiego Związku Narciarskiego, Polskiego Związku Biathlonu, Polskiego Związku Lekkiej Atletyki i kilku zagranicznych Komitetów Olimpijskich i Paralimpijskich, a także Partnerem Technicznym m.in. Polskiego Związku Koszykówki, trzech klubów piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy, wszystkich zespołów koszykarskiej Orlen Basket Ligi i Orlen Basket Ligi Kobiet czy trzykrotnych zwycięzców siatkarskiej Ligi Mistrzów – Grupy Azoty ZAKSY Kędzierzyn-Koźle. Do grona ambasadorów 4F należą m.in. Anna i Robert Lewandowscy czy Bartosz Zmarzlik.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcie główne: materiały prasowe 4F

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się