TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Delecta z nową odsłoną kampanii – tym razem o zaufaniu 

Delecta z nową odsłoną kampanii – tym razem o zaufaniu 
W najnowszej odsłonie kampanii, realizowanej w ramach platformy komunikacyjnej Prosto z serca, marka Delecta opowiada o kluczowej dla siebie wartości – zaufaniu. Prowadzone w jej ramach działania obejmują TV, content video, aktywacje z influencerami i SoMe oraz media relations. Za projekt odpowiadają spółki Grupy Walk – Walk PR i Walk Creative.
O autorze
1 min czytania 2023-12-19

Podstawą nowej odsłony kampanii Delecta. Powiedz to prosto z serca jest content video, w którym bohaterowie opowiadają o tym, czym jest dla nich zaufanie. Motyw ten pojawia się także w działaniach z influencerami lifestyle’owymi, którzy na swoich kanałach SoMe, wraz z bliskimi, poruszają temat zaufania i jakościowych relacji. Szereg aktywności kampanijnych realizowany jest równolegle w TV, SoMe marki oraz w mediach tradycyjnych i online. 

– Delecta to polska marka o ponadczasowych wartościach, a jedną z kluczowych – leżących u podstaw naszych relacji z klientami – jest właśnie zaufanie. Pracujemy na nie od lat. Od zawsze przykładamy wagę do najwyższej jakości i bezpieczeństwa produktów oraz tradycji wynikającej z dwustuletniego doświadczenia produkcyjnego. W najnowszej odsłonie kampanii, tym razem testimonialowej, zapytaliśmy naszych klientów, czym dla nich jest zaufanie. Cieszymy się, że wartość tę postrzegamy podobnie. Dzięki temu w naszym portfolio proponujemy produkty, które sprawiają, że wyjątkowe oraz rodzinne okazje i święta, zawsze są udane – mówi Artur Gajewski, Dyrektor Marketingu, R&D i Jakości.

Za koncepcję kreatywną i realizację działań content video, SoMe i wsparcie mediowe odpowiada Walk Creative. Działania wizerunkowe, współpracę z mediami oraz influencer relations powierzono Walk PR. Komunikacją korporacyjną Delecta zajmuje się Brandscope. Kampanie realizowaną w TV i DOOH koordynuje GPD Agency, zaś zakupem mediów w ramach platformy Delecta. Powiedz to prosto z serca powierzono w ręce domowi mediowemu Starcom. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj