Delia Cosmetics zdecydowała się na inwestycję w markę MASVERI jako część swojej długoterminowej strategii rozwoju i dywersyfikacji oferty produktowej. Przejęcie pozwala firmie na uzupełnienie portfolio oraz na poszerzenie zasięgu dystrybucji marki MASVERI na rynkach zagranicznych.
Przejęcie marki MASVERI przez Delia Cosmetics niesie ze sobą liczne korzyści dla obu stron. Dla Delia Cosmetics stanowi to szansę na umocnienie pozycji w segmencie kosmetyków męskich, który dynamicznie się rozwija. Marka MASVERI uzupełni portfolio Delia Cosmetics o produkty, które doskonale wpisują się w oczekiwania współczesnych mężczyzn. Dla MASVERI przejęcie oznacza możliwość korzystania z zasobów i doświadczenia Delia Cosmetics w zakresie badań, produkcji oraz globalnej dystrybucji przy zachowaniu tożsamości brandu MASVERI. Klienci obu firm skorzystają na tym połączeniu poprzez dostęp do jeszcze szerszej oferty kosmetyków, rozwijanych we współpracy z jej założycielami i ekspertami z branży kosmetycznej.
Zobacz również
– Jestem dumny, że dołączyliśmy Masveri do naszej firmy. To marka z ogromnym potencjałem, której my – jako inwestor branżowy, umożliwimy skalowanie w wielu wymiarach: zapewniając drastycznie większe moce produkcyjne, poszerzenie portfela produktów dzięki szerokiemu zapleczu B+R, wreszcie dając natychmiastowy dostęp do ponad 60 rynków zagranicznych, na które eksportujemy nasze produkty.
Najbardziej cieszy mnie, że fantastyczny zespół Masveri dołączy do naszego teamu, bo najcenniejszym kapitałem naszej firmy są ludzie – komentuje Karol Szmich, Prezes Zarządu Delia Cosmetics Sp. z o.o. oraz Masveri Sp. z o.o.
Zdjęcie główne: mat. pras.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]