Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży kreatywnej w Polsce, powraca z szóstą edycją. Sprawdź, jak zdobyć wejściówkę.

SPRAWDZAM

„Delikatna nie znaczy słaba”: Natalia Bukowiecka w kampanii Always

Natalia Bukowiecka kampania Always
Natalia Bukowiecka, polska lekkoatletka, została ambasadorką kampanii marki Always pod hasłem „Delikatna nie znaczy słaba”. Inicjatywa ma na celu zmianę sposobu postrzegania kobiecej siły.
O autorze
2 min czytania 2025-08-26

Marka Always rusza z kampanią „Delikatna nie znaczy słaba”, w której pokazuje, że siła nie zawsze wyraża się w stanowczej postawie, nieustępliwości czy ciągłym przekraczaniu granic. Wręcz przeciwnie – to również odwaga, by wsłuchać się w potrzeby własnego ciała, dać sobie przestrzeń na regenerację i nie czuć się winną z tego powodu.

Natalia Bukowiecka ambasadorką kampanii „Delikatna nie znaczy słaba”

Twarzą kampanii została Natalia Bukowiecka, która wspiera cel akcji, jakim jest redefinicja kobiecej mocy i zachęcenie dziewczyn do bycia wyrozumiałymi dla siebie. To podejście jest bliskie polskiej lekkoatletce specjalizującej się w biegu na 400 metrów, mistrzyni olimpijskiej, świata i Europy, rekordzistce Polski i jednej z najlepszych sprinterek w historii naszego kraju.

– Jako sportsmenka wiem, jak ważne jest słuchanie swojego ciała – nie tylko na bieżni, ale także na co dzień. Czasem największą siłą, jaką możemy okazać, jest powiedzenie sobie: dziś zwalniam, bo dbam o siebie. Jestem ogromnie dumna, że mogę być częścią kampanii marki Always, która mówi o sile kobiet, wyrażającej się na różne sposoby – od zdecydowanych działań po wyrozumiałość dla samej siebie. My kobiety powinnyśmy wzajemnie wspierać się w takim podejściu i pielęgnować je w sobie. To przesłanie jest dla mnie niezwykle ważne, zarówno w sporcie, jak i na co dzień – mówi Natalia Bukowiecka, ambasadorka marki Always.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W ciągu ostatnich lat znacząco zmieniła się percepcja w postrzeganiu swojej siły u kobiet. Dziesięć, piętnaście lat temu najbardziej aspirującą postawą kobiecą była umiejętność ogarniania wielu rzeczy na raz. Multitasking był przedstawiany jako podstawa siły kobiecej i jej umiejętności działania na wielu polach. Czas pandemii pokazał, że jest to droga do wiecznego poczucia bycia niewystarczającą. Ostatnie lata pokazują, że siła kobieca to sprawczość w zakresach, które kobieta uznaje za ważne. Jest coraz mniejsza presja na bycie idealną w każdym zakresie. Ważne jest, aby działać i nie tracić sił na rzeczy, które nie są tego warte – mówi Dorota Peretiatkowicz, socjolożka i współtwórczyni Instagramowego konta Socjolożki.pl.

Aby dotrzeć do jak największego grona kobiet, marka Always zaplanowała wiele szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, mediowych, influencerskich oraz promocyjnych, które mają na celu dotarcie do kobiet tam, gdzie naprawdę są – w mediach, w sklepach, w codziennym życiu – i przypomnieć im, że delikatność to także moc.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nie pierwsza współpraca

Natalia współpracowała już z marką Always. W 2024 roku z okazji igrzysk olimpijskich w Paryżu, sportsmenka razem z marką zachęcały do przełamywania tabu wokół miesiączki w sporcie i zintensyfikowania rozmów na temat wpływu okresu na zawodniczki.

– Po sukcesie kampanii „To nowy okres”, w której razem z Natalią poruszaliśmy ważny temat miesiączki w sporcie, przyszedł czas na nowe wyzwania. Niezwykle cieszymy się, że będziemy je realizować z tak wyjątkową ambasadorką. Kampania „Delikatna nie znaczy słaba” to dla nas kolejny ważny etap w budowaniu przestrzeni, w której dziewczyny i kobiety mogą się przekonać, że czasem największym zwycięstwem jest umiejętność zwolnienia i okazania sobie delikatności – mówi Mariola Mirekdyrektor ds. komunikacji w P&G Europa Centralna.

źródło: inf. prasowa, opracowanie: Agata Drynko

PS Natalia Kaczmarek w globalnej kampanii New Balance „We Got Now”