Agencja Deloitte Digital odpowiedzialna jest za przygotowanie i wdrożenie konceptu kreatywnego kampanii „Swoją drogą”, która opowiada o wyzwaniach, z jakimi mierzy się pokolenie współczesnych trzydziestolatków. Bohaterowie kampanii w swój szczególny sposób interpretują rady, jakie przekazali im ich rodzice. W pierwszej odsłonie kampanii tematem jest posiadanie własnego mieszkania. Oprócz spotów, przygotowanych do kanałów internetowych, kampania obejmuje działania w social mediach, a także billboardy reklamowe przy najbardziej uczęszczanych trasach drogowych.
– Kampania „Łomża. Swoją drogą” jest częścią repozycjonowania marki. To także przykład współpracy w ramach Deloitte, gdzie za badania i strategię odpowiadał zespół Deloitte Marketing Strategy and Consumer Research (dawniej Stratosfera by Deloitte), a za kreację zespół agencyjny Deloitte Digital. Dzięki zaawansowanym technologiom emisji reklam, chcemy dotrzeć do określonej grupy docelowej. To kolejna realizacja z silną polską marką. Jest dla nas szczególne ważne, że wśród marek, które nam zaufały, są również te z rodzimego podwórka – mówi Mateusz Książek, dyrektor kreatywny w Deloitte Digital, odpowiedzialny za koncepcję kreatywną projektu.
Zobacz również
Grupą docelową kampanii są mężczyźni, w wieku 20-44 z dużych i średnich miast.
Firma Van Pur rozpoczęła współpracę z Deloitte Digital w styczniu 2017 roku. Z początkiem czerwca br. partnerstwo z Łomżą zostało rozszerzone także o obsługę marki w mediach społecznościowych.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]