Do obowiązków agencji należy m.in. opracowanie strategii i obsługa działań dla wszystkich kanałów komunikacji digitalowej marki, w tym dla mediów społecznościowych t.j. Facebook, Instagram, Twitter. Współpracę nawiązano w wyniku przetargu, do którego stanęły wiodące agencje reklamowe, oferujące usługi z zakresu obsługi nowych mediów.
– Agencja Deloitte Digital przedstawiła najciekawszą i najbardziej dopasowaną do potrzeb marki propozycję zarówno w zakresie strategii, kreacji, jak i obsługi projektowej dla bieżącej komunikacji oraz cyklicznych aktywacji w obszarze digital, dlatego bardzo cieszymy się na tę współpracę – mówi Karolina Kobiela, Senior New Media Manager Pizza Hut.
Zobacz również
– Wsparcie komunikacji w obszarze digitalowym ma na celu nie tylko wzmocnienie wizerunku marki Pizza Hut online – mówi Iza Zajfert, Client Service Director Deloitte Digital – Chcemy wykorzystać nowe media do zintensyfikowania sprzedaży oraz wsparcia marki również w działaniach prowadzonych offline.
Obsługą marki Pizza Hut po stronie agencji zajmie się Łukasz Szmel, Account Director Deloitte Digital.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]