…„Magic Quadrant for CRM and Customer Experience Implementation Services” przyznał Deloitte Digital miano światowego lidera w dziedzinie usług z zakresu zarządzania relacjami z klientem oraz Customer Experience. Od października ubiegłego roku Deloitte Digital działa także w Polsce i Europie Środkowej.
Według raportu „Digital Customer Strategy & Experience Consulting” Deloitte Digital zajmuje pierwsze miejsce w rankingu Kennedy Vanguard™ pod względem zakresu kompetencji doradczych. Zdaniem ekspertów Kennedy Research osiągnięcie przez Deloitte Digital pozycji lidera było bezpośrednim skutkiem trafnej decyzji o mocnym wejściu na ten rynek na wczesnym etapie jego rozwoju, trafnych prognoz dotyczących rozwoju rynku usług doradczych, gotowości do podejmowania ryzyka, a także znaczących inwestycji, Deloitte w bardzo krótkim czasie stworzył największą, a zarazem jedną z najlepszych, agencji oferujących klientom takie usługi.
Zobacz również
„Digital – cyfryzacja to nie tylko postęp technologiczny i nowe narzędzia w sprzedaży, marketingu czy obsłudze klienta. To katalizator zmian biznesowych i społecznych, w których centrum jest zawsze człowiek i jego potrzeby. Odpowiedź na te potrzeby wymaga zaangażowania wielu kompetencji i umiejętnego łączenia biznesu z kreacją, designem, marketingiem i technologią- mówi Zbigniew Szczerbetka, lider Deloitte Digital w Europie Środkowej – Deloitte Digital to nasza odpowiedź na potrzeby przyszłości. Nie mam wątpliwości, obserwując trendy, że potencjał naszej oferty jest znaczący. Nadal będziemy inwestować, zarówno rozwijając nowe kompetencje i wzmacniając zespoły, nowe partnerstwa, nie wykluczamy też kolejnych akwizycji- dodaje.
Jak podkreślono w raporcie, Deloitte Digital jest jedną z firm, które łącząc kompetencje strategiczne, technologiczne i kreatywne są przygotowane na to, aby odnieść największe korzyści z panującego obecnie trendu, „experience is the new marketing” (doświadczenie klienta to nowy marketing). Jak zauważają analitycy Kennedy, co prawda nie wszyscy konkurenci Deloitte idą w ślady firmy i rozwijają osobne agencje interaktywno-konsultingowe, jednak wszyscy starają się naśladować sukces Deloitte Digital na rynku.
Z kolei firma analityczna Gartner czwarty rok z rzędu uznała Deloitte Digital za lidera w doradztwie w zakresie zarządzania relacjami z klientem (CRM) oraz wdrażaniu usług związanych z Customer Experience (CX). Magic Quadrant jest autorską metodą badawczą Gartnera. Z jej pomocą analizowany jest konkretny rynek, jego kierunek i dojrzałość. Magic Quadrant ocenia firmy pod kątem dwóch głównych kryteriów: „ogólnej całościowej wizji” oraz „zdolności działania”. Zdaniem analityków firmy Gartner Deloitte Digital jako globalny lider w obszarze CRM i CX ma jasną wizję kierunku, w którym podąża rynek oraz aktywnie buduje swoje kompetencje, by wzmacniać swoją przewagę konkurencyjną.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Deloitte Digital, uznany przez Advertising Age – globalny magazyn o marketingu i mediach, za drugą największą agencję interaktywną na świecie, jesienią ubiegłego roku rozpoczął działalność w Polsce i Europie Środkowej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing