TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Deloitte Digital liderem usług z zakresu projektowania i wdrażania doświadczeń klienta

Kennedy Research uznał Deloitte Digital za globalnego lidera w zakresie tworzenia strategii cyfrowych i projektowania doświadczenia klientów („Digital Customer Strategy & Experience Consulting”). Z kolei Gartner w swoim corocznym raporcie...
O autorze
2 min czytania 2016-02-18

„Magic Quadrant for CRM and Customer Experience Implementation Services” przyznał Deloitte Digital miano światowego lidera w dziedzinie usług z zakresu zarządzania relacjami z klientem oraz Customer Experience. Od października ubiegłego roku Deloitte Digital działa także w Polsce i Europie Środkowej.

Według raportu „Digital Customer Strategy & Experience Consulting” Deloitte Digital zajmuje pierwsze miejsce w rankingu Kennedy Vanguard™ pod względem zakresu kompetencji doradczych. Zdaniem ekspertów Kennedy Research osiągnięcie przez Deloitte Digital pozycji lidera było bezpośrednim skutkiem trafnej decyzji o mocnym wejściu na ten rynek na wczesnym etapie jego rozwoju, trafnych prognoz dotyczących rozwoju rynku usług doradczych, gotowości do podejmowania ryzyka, a także znaczących inwestycji, Deloitte w bardzo krótkim czasie stworzył największą, a zarazem jedną z najlepszych, agencji oferujących klientom takie usługi.

„Digital – cyfryzacja to nie tylko postęp technologiczny i nowe narzędzia w sprzedaży, marketingu czy obsłudze klienta. To katalizator zmian biznesowych i społecznych, w których centrum jest zawsze człowiek i jego potrzeby. Odpowiedź na te potrzeby wymaga zaangażowania wielu kompetencji i umiejętnego łączenia biznesu z kreacją, designem, marketingiem i technologią- mówi Zbigniew Szczerbetka, lider Deloitte Digital w Europie Środkowej – Deloitte Digital to nasza odpowiedź na potrzeby przyszłości. Nie mam wątpliwości, obserwując trendy, że potencjał naszej oferty jest znaczący. Nadal będziemy inwestować, zarówno rozwijając nowe kompetencje i wzmacniając zespoły, nowe partnerstwa, nie wykluczamy też kolejnych akwizycji- dodaje.

Jak podkreślono w raporcie, Deloitte Digital jest jedną z firm, które łącząc kompetencje strategiczne, technologiczne i kreatywne są przygotowane na to, aby odnieść największe korzyści z panującego obecnie trendu, „experience is the new marketing” (doświadczenie klienta to nowy marketing). Jak zauważają analitycy Kennedy, co prawda nie wszyscy konkurenci Deloitte idą w ślady firmy i rozwijają osobne agencje interaktywno-konsultingowe, jednak wszyscy starają się naśladować sukces Deloitte Digital na rynku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z kolei firma analityczna Gartner czwarty rok z rzędu uznała Deloitte Digital za lidera w doradztwie w zakresie zarządzania relacjami z klientem (CRM) oraz wdrażaniu usług związanych z Customer Experience (CX). Magic Quadrant jest autorską metodą badawczą Gartnera. Z jej pomocą analizowany jest konkretny rynek, jego kierunek i dojrzałość. Magic Quadrant ocenia firmy pod kątem dwóch głównych kryteriów: „ogólnej całościowej wizji” oraz „zdolności działania”. Zdaniem analityków firmy Gartner Deloitte Digital jako globalny lider w obszarze CRM i CX ma jasną wizję kierunku, w którym podąża rynek oraz aktywnie buduje swoje kompetencje, by wzmacniać swoją przewagę konkurencyjną.

Deloitte Digital, uznany przez Advertising Age – globalny magazyn o marketingu i mediach, za drugą największą agencję interaktywną na świecie, jesienią ubiegłego roku rozpoczął działalność w Polsce i Europie Środkowej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się