…wdrożyły innowacyjne rozwiązania dla konsumentów. Współpraca Deloitte Digital z CloudCraze przekłada się na sukcesy klientów, takie jak np. ich wyższe przychody oraz możliwość szybszej adaptacji klientów do zmian rynkowych wynikających z cyfryzacji.
Od momentu rozpoczęcia formalnej współpracy Deloitte Digital i CloudCraze w 2016 roku, firmy odgrywają ważną rolę na świecie w rozwoju i implementacji wiodących rozwiązań B2B dla e-commerce w chmurze. Oferują odbiorcom usługi z zakresu Customer Experience (budowanie pozytywnych doświadczeń klienta) dzięki integracji cyfrowych platform – takich jak CRM oraz kanały handlowe, marketingowe i wiele innych. Współpraca obu zespołów zapewnia klientowi holistyczne spojrzenie na działalność oraz prowadzi do zwiększenia obrotów.
Zobacz również
Jak wynika z raportu Forrester „US B2B eCommerce Forecast: 2015 to 2020”, rynek handlu B2B dla e-commerce osiągnie do 2020 roku wartość biliona dolarów. – Sektor ten prężnie się rozwija, a przedsiębiorstwa są coraz bardziej świadome korzyści, jakie daje stosowanie narzędzi w chmurze, w tym w sektorze e-commerce. Procesy zakupowe stają się strategicznym obszarem wpływającym na wyniki finansowe firmy i jej konkurencyjność na rynku – mówi Jan Michalski, Lider obszaru Salesforce w Polsce, Partner Deloitte Digital. – Jako partner wdrożeniowy technologii Salesforce, dostarczamy rozwiązania, które są dokładnie dostosowane do potrzeb klientów, sprawnie wdrożone i skutecznie wspierają osiąganie efektywności operacyjnej. Projekty realizujemy w autorskiej metodologii Agile opracowanej przez ekspertów Deloitte dla wdrożeń Salesforce, która pozwala na bieżąco weryfikować zgodność aplikacji z oczekiwaniami klienta oraz szybko reagować na potrzeby pojawiające się w trakcie trwania projektu – dodaje.
CloudCraze przyznając po raz pierwszy tytuł „Globalnego Partnera Roku”, wziął pod uwagę osiągnięcia Partnerów (krąg firm, które posiadają strategiczne partnerstwa z CloudCraze) w obrębie współpracy sprzedażowej, wspólnych działań marketingowych i jakości dostarczanych usług. Deloitte Digital wspiera wspólnych klientów poprzez szybkie dostarczanie na rynek rozwiązań proponowanych przez CloudCraze, rozwija produkty na potrzeby poszczególnych przedsiębiorstw oraz maksymalizuje korzyści z inwestycji klientów w rozwiązania oparte o Salesforce.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce