– Cieszę się, że mogę wspierać markę, którą kocham i noszę na co dzień. W mojej szafie jest mnóstwo modeli Skechersów! Co cenię w nich najbardziej? Ich niezwykłą wygodę! – powiedziała Demi podczas sesji.
Demi, poza kampanią w prasie, wystąpi w dwóch spotach reklamowych promujących najnowszą kolekcję. Modele z aktualnej linii #SkechersDemiStyle są dostępne w sklepach stacjonarnych Skechers i w sklepach multibrandowych na całym świecie.
Zobacz również
Sesja i nagrania do kampanii zbiegły się w czasie z przygotowaniami do premiery piątego studyjnego albumu Demi „Confident”, z hitem tego lata „Cool for the summer” i tytułowym singlem „Confident”, który zadebiutuje 16 października.
SKECHERS USA, Inc. to firma wywodząca się z Manhattan Beach w Kalifornii. Portfolio marki obejmuje sportowe buty dla kobiet, mężczyzn i dzieci. SKECHERS posiada w swojej ofercie ponad 3000 różnych modeli w 15 liniach – poza butami przeznaczonymi do biegania i wyczynowego uprawiania sportów, w kolekcjach występuje także linia lifestyle nawiązująca designem i kolorystyką do aktualnych modowych trendów. Marka skierowana jest do pozytywnie nastawionych do świata, młodych duchem entuzjastów kultury miejskiej. Więcej informacji o marce na www.facebook.com/SkechersPoland
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]