Format „dentsu & friends” miał już swoją premierę na wielu europejskich rynkach, w tym w UK, Chorwacji, Rumunii, Bułgarii oraz we Włoszech. Na polskim rynku kampania ma swoją odsłonę po raz pierwszy.
– Dentsu od lat angażuje się globalnie w działania sojusznicze wspierające społeczność LGBTQIA+. W tym roku przyszedł czas na Polskę. Chcemy dać wyraźne świadectwo wsparcia dla różnych tożsamości wolności bycia sobą. Jestem niezwykle dumna, że jest to głos wspólnych wartości naszych klientów i partnerów – mówi Mania Kostrzewska, DEI Director, dentsu Polska & CEE.
Zobacz również
Kampania będzie miała swoją odsłonę w digitalu oraz OOH. Dodatkowo sieć pracownicza dentsu Proud Polska będzie realizuje działania dla osób pracujących w dentsu w ramach Pride Month. W warszawskim biurze dentsu pojawiła się między innym tęczowa odsłona rozpoznawalnego punktu lobby, jakim jest jednopiętrowa zjeżdżalnia.
Kampania „dentsu & friends” to wyjątkowa inicjatywa, która pokazuje zaangażowanie dentsu Polska oraz wszystkich Partnerów w promowanie różnorodności i inkluzywności. Zapraszamy wszystkich do udziału i wspólnego celebrowania Pride Month!
Zdjęcie główne: mat. pras.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing