„dentsu & friends – bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane”: kampania z okazji Pride Month

„dentsu & friends – bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane”: kampania z okazji Pride Month
Z okazji Pride Month, dentsu Polska wraz z klientami i partnerami startuje z kampanią „dentsu & friends”. Zabierając wspólny głos pod hasłem „Bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane”. Inicjatywa ma na celu promowanie różnorodności i wsparcie społeczności LGBTQIA+ w wymiarze sojuszniczym.
O autorze
1 min czytania 2024-06-20

Format „dentsu & friends” miał już swoją premierę na wielu europejskich rynkach, w tym w UK, Chorwacji, Rumunii, Bułgarii oraz we Włoszech. Na polskim rynku kampania ma swoją odsłonę po raz pierwszy.

– Dentsu od lat angażuje się globalnie w działania sojusznicze wspierające społeczność LGBTQIA+. W tym roku przyszedł czas na Polskę. Chcemy dać wyraźne świadectwo wsparcia dla różnych tożsamości wolności bycia sobą. Jestem niezwykle dumna, że jest to głos wspólnych wartości naszych klientów i partnerów – mówi Mania Kostrzewska, DEI Director, dentsu Polska & CEE.

Kampania będzie miała swoją odsłonę w digitalu oraz OOH. Dodatkowo sieć pracownicza dentsu Proud Polska będzie realizuje działania dla osób pracujących w dentsu w ramach Pride Month. W warszawskim biurze dentsu pojawiła się między innym tęczowa odsłona rozpoznawalnego punktu lobby, jakim jest jednopiętrowa zjeżdżalnia.

Kampania „dentsu & friends” to wyjątkowa inicjatywa, która pokazuje zaangażowanie dentsu Polska oraz wszystkich Partnerów w promowanie różnorodności i inkluzywności. Zapraszamy wszystkich do udziału i wspólnego celebrowania Pride Month!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing