Kierowany do studentów zainteresowanych karierą w branży reklamowej program składa się z dwóch części: warsztatów oraz programu stażowego. Podczas zaplanowanych na kwiecień i maj warsztatów, studenci i absolwenci będą mieli możliwość poznać zakres działań wybranych spółek wchodzących w skład grupy. Prowadzone przez specjalistów pracujących w grupie Dentsu warsztaty będą obejmować następujący zakres tematyczny:
- Performance marketing: „Digital Performence” , Magdalena Mulenga, iProspect
- Strategia: „Marka w nowych mediach. Z czym to się je”, Paweł Kuczma, Isobar Polska
- Social media: „Obecność marek w mediach społecznościowych”, Marta Szczepańska i Karolina Wolska, Isobar Polska SMBU
- IT: „ORM dla nowoczesnych CMS”, Rafał Sobczuk i Adam Góral, Hypermedia – linked by Isobar
- Media planning&buying: „Ekosystem komunikacyjny, czyli przyszłość planowania mediów”, Krzysztof Kuligowski i Krzysztof Mocek , Carat Polska
Podczas warsztatów uczestnicy będą mieli możliwość zapoznania się ze specyfiką pracy w wybranej branży, a także wykonać oceniane przez specjalistów zadania. Osoby zainteresowane odbyciem staży otrzymają zadania rekrutacyjne i zostaną zaproszone do procesu rekrutacji na trwające 3 lub 6 miesięcy płatne staże.
Zobacz również
– Dentsu Innovation Camp ma umożliwić zdobycie pierwszych doświadczeń na rynku pracy studentom i młodym absolwentom, którzy chcą na co dzień obcować z nowoczesnymi technologiami, i w sposób kreatywny wpływać na przyszłość mediów i reklamy. Szukamy osób ambitnych, innowacyjnych, elastycznych, lubiących pracę w grupie i odpowiedzialnych. Oferujemy pracę w niezwykłym miejscu, którego wyróżnikiem jest praca na styku kreacji, mediów, technologii i data science – mówi Agata Kaczmarska, HR Director Dentsu Aegis Network Polska.
Szczegóły dotyczące programu, a także formularz aplikacyjny znajdują się pod linkiem.
Termin aplikacji na warsztaty upływa we wtorek 31 marca 2015 r.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing