W Polsce ten proces rozpoczęliśmy już kilka lat temu a jego zwieńczeniem było zintegrowanie z początkiem tego roku kompetencji rozwijanych w ramach marek Isobar i Red8. Dzięki połączeniu doświadczeń tych dwóch podmiotów byliśmy w stanie zaoferować naszym klientom nowoczesne produkty łączące kreację z technologią w obszarach dotykających budowania marek, tworzenia treści, commerce czy customer experience – tłumaczy Krzysztof Mocek, head of dentsu Creative Polska & CEE. Jak dodaje: – Łącząc różne światy i doświadczenia, budując na kulturze różnorodności byliśmy w stanie dostarczać zupełnie nową wartość naszym partnerom biznesowym w Polsce, regionie CEE ale także pozyskiwać nowe kontrakty globalne, które dzisiaj skutecznie obsługujemy z Warszawy, Białegostoku, Pragi czy Budapesztu.
Od wielu lat sukcesy dentsu wynikają ze zintegrowanego podejścia – tworzymy organizację zorientowaną na klienta i rozwiązywanie jego problemow biznesowych. Tym co nas wyróżnia jest realna współpraca zintegrowanych zespołów, łączenie kompetencji, pobudzanie wewnętrznej kreatywności i zniesienie granicy między poszczególnymi spółkami i brandami. Kluczowa jest dla nas różnorodność, która stanowi siłę naszej firmy i wpływa na nasz dalszy rozwój. Cieszy nas fakt, że zmianę tę dostrzega także rynek. Potwierdzeniem tego jest przyznanie dentsu tytułu Grupy Reklamowej Roku 2022 – dodaje Sławomir Stępniewski, CEO grupy dentsu w Polsce i CEE.
Zobacz również
Dentsu Creative składać się będzie z 9000 ekspertów działających na 46 rynkach, ściśle współpracujących z zespołem kreatywnym dentsu Inc. w Japonii. Od listopada ubiegłego roku strukturą zarządzą globalnie Fred Levron, Chief Creative Officer dentsu International.
Gdyby mieli Państwo okazję stworzyć zupełnie nową globalną sieć kreatywną, zaprojektowaną dla współczesnego świata, jak by ona wyglądała? Na to właśnie odpowiadamy, wprowadzając dentsu Creative. Klienci, talenty i cała branża domagają się zmiany – zmiany w sposobie, w jaki budujemy marki, współpracujemy oraz w roli, jaką powierzamy kreatywności. Jeżeli obecni gracze ustalili zasady dla ubiegłego wieku, to nasza ambicją jest wyznaczenie zasad na nadchodzące dekady – komentuje Fred Levron.
Dentsu Creative wzbogaca DNA dentsu, złożone ze 120-letniej japońskiej spuścizny i sztuki, o szerokie doświadczenie w budowaniu marek we współczesnym krajobrazie medialnym. Wykorzystuje wiedzę o potrzebach klientów, aby dostarczać idee tak wielkie, by przyjąć się wszędzie, tak śmiałe, by podbijać nowe terytoria i tak bogate, by stworzyć osobistą więź z milionami osób.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Charakterystyczna identyfikacja wizualna została opracowana jako kreatywny wyraz spotkania Wschodu z Zachodem, sygnał zaangażowania sieci w twórczość i transformacyjną siłę kreatywności oraz aby pomóc dentsu Creative przyciągnąć i zatrzymać najlepsze talenty kreatywne.
Słuchaj podcastu NowyMarketing