#depozytdlanatury: Żywiec Zdrój z nową kampanią na temat wprowadzenia systemu depozytowego w Polsce

Żywiec Zdrój i Michał Piróg rozpoczęli wspólną kampanię poświęconą edukacji na temat wprowadzenia systemu depozytowego w Polsce. To rozwiązanie, które pozwala skutecznie zwiększyć poziom odzysku i recyklingu opakowań po napojach nawet do 90%.
O autorze
1 min czytania 2020-11-17

Nowa kampania Żywiec Zdrój realizowana pod hasłem #depozytdlanatury ma przybliżyć konsumentom założenia systemu depozytowego oraz uświadomić, jak ważną rolę w tym procesie odgrywa każdy z nas. Osią kampanii #depozytdlanatury jest video przygotowane we współpracy z Michałem Pirógiem – ambasadorem akcji, popularnym aktywistą w dziedzinie ekologii. Materiał w prosty i obrazowy sposób przybliża konsumentom czym jest system depozytowy i dlaczego rozwiązanie to powinno zostać wprowadzone w naszym kraju. Oprócz Michała Piróga, w kampanii wzięli również popularni ekoaktywiści, którzy na swoich kanałach włączyli się w edukację odbiorców na temat wprowadzenia systemu depozytowego w Polsce.

Zrównoważony rozwój to jeden z kluczowych filarów strategii Żywiec Zdrój. Marka od lat podejmuje wysiłki, by zminimalizować swój wpływ na środowisko naturalne, m.in. konsekwentnie dążąc do zamykania obiegu plastikowych opakowań, co minimalizuje również tzw. ślad węglowy. Systematycznie wprowadza na rynek opakowania w wykonane w 100% z plastiku z recyklingu oraz edukuje społeczeństwo na temat właściwej segregacji odpadów i ich recyklingu. Już w tym roku jako pierwsza firma w Polsce zapewni zbiórkę i recykling równowartości 100% plastiku wprowadzonego na rynek. Żywiec Zdrój aktywnie działa również na rzecz wprowadzenia systemu depozytowego w Polsce, współpracując w tym temacie z zewnętrznymi ekspertami, przedstawicielami branży napojowej oraz handlu, a także organizacjami branżowymi i pozarządowymi. 

Kampania prowadzona jest przede wszystkim w Internecie – informacje o systemie depozytowym można znaleźć na dedykowanym landing page (www.postronienatury.pl/) oraz kanale YouTubie marki. Działania prowadzone są także w mediach społecznościowych Żywiec Zdrój. Aktywacja digitalowa jest wspierana dodatkowo komunikacją z mediami. Za kampanię w całości odpowiadają współpracujące z Żywiec Zdrój agencje – za koncepcję kreatywną, realizację video, działania z zakresu influencer marketingu oraz PR odpowiada agencja Tailor Made PR. Dedykowaną stronę www przygotowała VML&R, zakup mediów i działania w Internecie koordynuje natomiast dom mediowy Mediacom. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj