Hand Made i Dermika współpracują od stycznia 2016 r. konsekwentnie realizując strategię woman’s power opartą na kobiecej mocy, odwadze i energii płynącej z piękna. Komunikacja pod hasłem „Dermika. Wyzwala Twoje piękno” skierowana jest do silnych, pewnych siebie kobiet, jak również do tych, które dopiero tę siłę odkrywają. DNA Dermiki to wiara w wewnętrzne piękno, które jest w każdej kobiecie, niezależnie od wieku, trzeba tylko wiedzieć jak je uwolnić.
W ramach współpracy z marką agencja przygotowała key visuale do kilku kampanii prasowych, witrynę internetową (www.dermika.pl) gdzie można znaleźć informacje na temat kosmetyków Dermika, zabiegów na twarz i ciało oraz kosmetyków do pielęgnacji domowej, które nie są dostępne w drogeriach. Hand Made prowadzi również dwa fanpage na Facebooku: Dermika oraz Dermika Salon & Spa.
Zobacz również
Zdecydowaliśmy się na kontynuację naszej współpracy z agencją Hand Made, ponieważ wysoko oceniamy jej wkład w realizację strategii marki oraz podejście kreatywne.
Agencję wyróżnia profesjonalizm, nieszablonowe kreacje oraz otwarcie na komunikację w internecie, na czym nam szczególnie zależy. Współpraca przez ubiegły rok układała się wyśmienicie i z przyjemnością będziemy działać razem w pracach na rzecz Dermiki również w tym roku. – Iwona Kowalska, Brand Activation Marki Dermika.
Dermika to marka, która w trosce o przyszłość skóry oferuje nowoczesne, zaawansowane technologicznie kosmetyki dostępne w drogeriach i aptekach oraz kosmetyki specjalistyczne, przeznaczone do wykonywania zabiegów w autoryzowanych salonach Dermika Salon & Spa.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Hand Made to agencja reklamowa full service. Realizuje kampanie we wszystkich mediach – od telewizji, przez internet, w tym social media, po eventy, PR czy niestandardowe działania komunikacyjne. Hand Made została wyróżniona tytułem “Agencja Reklamowa 2017: krakowska siła” w raporcie Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017 przygotowanym przez Media Marketing Polska oraz Kantar Millward Brown.
Słuchaj podcastu NowyMarketing