Design by Śliwka Nałęczowska 2024. Wystartowała piąta edycja konkursu dla pasjonatów grafiki i designu [PATRONAT]

Design by Śliwka Nałęczowska 2024. Wystartowała piąta edycja konkursu dla pasjonatów grafiki i designu [PATRONAT]
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin.
O autorze
1 min czytania 2024-04-10

Marka Śliwka Nałęczowska należąca do portfolio firmy Colian już po raz piąty organizuje konkurs Design by Śliwka Nałęczowska. Tegorocznym tematem przewodnim jest stworzenie autorskiej grafiki na opakowanie produktu w kształcie sztabki, ilustrującej hasło: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Zgłoszenia powinny zawierać projekt grafiki wykonany na siatce opakowania (dostępnej do pobrania na stronie) oraz jej wizualizację. 

Ideą przyświecającą Design by Śliwka Nałęczowska jest wspieranie i promocja młodych twórców, grafików, ilustratorów i projektantów – zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. Z tego względu w tym roku na laureatów pierwszych dziesięciu miejsc czekają atrakcyjne nagrody finansowe, wynoszące w zależności od zajętego miejsca od 10 000 zł do 1 000 zł, a także zapasy Śliwki Nałęczowskiej. To jednak nie wszystko! Z wybranych projektów powstanie kolejna odsłona limitowanej serii opakowań Art Collection. Premiera pierwszej kolekcji prezentującej nagrodzone prace z edycji 2021, miała miejsce na początku bieżącego roku – podkreśla Bożena Piotrowska odpowiedzialna za markę Śliwka Nałęczowska.

Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska łączy w sobie aspekt artystyczny z użytkowym. Z jednej strony to platforma do komunikacji marki, a z drugiej szansa dla młodych twórców do zaprezentowania umiejętności i zobaczenia swoich prac w realizacji na sklepowych półkach. Dlatego w tym roku jury reprezentują zarówno eksperci z dziedziny sztuki, designu i wzornictwa przemysłowego, jak również specjaliści z obszaru marketingu.

Skład jury Design by Śliwka Nałęczowska 2024:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • dr Piotr Kuczkowski – Prodziekan Wydziału Architektury Wnętrz, Wzornictwa i Scenografii we wrocławskiej ASP,
  • Katarzyna Puczyłowska – odpowiedzialna za koordynację projektów w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego, która za swoje działania artystyczne w 2021 r. otrzymała odznaczenie ministerialne Zasłużony dla Kultury Polskiej,
  • Lena Pianovska – członkini Zarządu STGU, inicjatorka, koordynatorka oraz mentorka w programie Mentoringowym STGU,
  • Aleksandra Tulibacka – redaktor naczelna magazynu Grafmag, współorganizatorka konferencji dla projektantów GrafConf,
  • Renata Krawczyk – ilustratorka i graficzka, znana w mediach społecznościowych jako @rena.illustration,
  • Marcin Małecki – redaktor naczelny i współzałożyciel tytułów Nowy Marketing oraz MamStartup.

Projekty można przesyłać do 15 maja br. wyłącznie za pośrednictwem strony. Wyniki zostaną ogłoszone 20 czerwca br.

NowyMarketing jest patronem medialnym konkursu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się