W momencie swojej szczytowej popularności klip portorykańskiego wokalisty notował średnio aż 25,7 miliona wyświetleń dziennie, a i teraz jego zasięg wciąż jest imponujący, i wynosi średnio 2,8 miliona wyświetleń dziennie.
Utwór „Despacito” to nie jedyny chętnie oglądany w serwisie YouTube klip Luisa Fonsiego. Opublikowane w 2017 roku „Échame La Culpa” było piątym najszybciej uzyskującym 1 miliard wyświetleń wideo na YouTube. Obecnie ma ono już 1,7 miliarda odtworzeń. Luis Fonsi był natomiast w minionym roku, jednym z 20 najczęściej wybieranych przez słuchaczy artystów.
Zobacz również
Na kolejnych miejscach w stawce YouTube Billion Views Club plasują się Ed Sheeran – Shape of You z wynikiem 4,09 miliarda wyświetleń i Wiz Khalifa – See You Again ft. Charlie Puth z 4,02 miliardami odtworzeń.
YouTube Billion Views Club w pigułce
Poniżej znajdują się statystyki porównujące czas, w jakim poszczególne klipy osiągały kolejne kamienie milowe w zakresie liczby wyświetleń na YouTubie tj. 1 miliarda, 2 miliardów, 2,5 miliarda, 3 miliardów i 4 miliardów wyświetleń.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Teledyski, które najszybciej osiągnęły 1 miliard wyświetleń
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Adele – Hello (88 dni)
- Luis Fonsi – Despacito ft. Daddy Yankee (97 dni)
- Ed Sheeran – Shape of You (97 dni)
- J Balvin, Willy William – Mi Gente (103 dni)
- Luis Fonsi, Demi Lovato – Échame La Culpa (111 dni)
Teledyski, które najszybciej osiągnęły 2 miliardy wyświetleń
- Luis Fonsi – Despacito ft. Daddy Yankee (155 dni)
- Ed Sheeran – Shape of You (187 dni)
- Shakira – Chantaje ft. Maluma (380 dni)
- Justin Bieber – Sorry (394 dni)
- J Balvin, Willy William – Mi Gente (434 dni)
Teledyski, które najszybciej osiągnęły 3 miliardy wyświetleń
- Luis Fonsi – Despacito ft. Daddy Yankee (204 dni)
- Justin Bieber – Sorry (1045 dni)
- Mark Ronson – Uptown Funk ft. Bruno Mars (1227 dni)
- PSY – GANGNAM STYLE (1961 dni)
Teledyski, które najszybciej osiągnęły 4 miliardy wyświetleń
- Luis Fonsi – Despacito ft. Daddy Yankee (272 dni)
- Ed Sheeran – Shape of You (707 dni)
- Wiz Khalifa – See You Again ft. Charlie Puth (1402 dni)
10 najczęściej wyświetlanych wideo na YouTube
- Luis Fonsi – Despacito ft. Daddy Yankee (6 mld)
- Ed Sheeran – Shape of You (4,09 mld)
- Wiz Khalifa – See You Again ft. Charlie Puth (4.02 mld)
- Mark Ronson – Uptown Funk ft. Bruno Mars (3,47 mld)
- PSY – GANGNAM STYLE (3,29 mld)
- Justin Bieber – Sorry (3,09 mld)
- Maroon 5 – Sugar (2,9 mld)
- Katy Perry – Roar (2,75 mld)
- Taylor Swift – Shake It Off (2,745 mld)
- Enrique Iglesias – Bailando ft. Descemer Bueno, Gente De Zona (2,69 mld)