Desperados Nocturno to nowy, wprowadzany właśnie na rynek wariant Desperadosa – piwa słynącego z niepokornego charakteru i pasji imprezowania. Nowy wariant to piwo o smaku tequili, wzmocnione smakiem blendend spirits: mixem rumu, wytwarzanego z trzciny cukrowej oraz mezcalu czyli meksykańskiej wódki z agawy.
Nowy wariant Desperadosa jest adresowany do wszystkich, którzy mają odwagę żyć według swoich zasad i przemierzając nocne miasto poszukują nowych inspiracji. To dla nich Desperados Nocturno rozkręca noc i wciąga w imprezowe klimaty miasta.
Zobacz również
Nocne miasto stało się motywem spotu reklamowego Desperadosa Nocturno. Stworzony techniką animacji 3D, wciąga widza w świat marki i prowadzi przez nocne klimaty miasta. Pod hasłem “Desperados Nocturno rozkręca noc” miasto otwiera się dla wszystkich, którzy szukają mocnych imprezowych przeżyć.
Kampania TV rusza 1 lipca 2015 r. Spot będzie emitowany w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. Jednocześnie będą prowadzone działania we wszystkich kanałach komunikacji: internecie, prasie i mobile, a także w outdoorze i w punktach sprzedaży. Marka zapowiada także ogólnopolską akcję samplingową, którą rozpoczyna się już dziś na Open’er Festival.
Kreację kampanii przygotowała agencja W+K Amsterdam, a polską adaptację agencja Good, za komunikację w Internecie/social mediach odpowiada agencja K2, działania PR – agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Vest. Akcję samplingową organizuje agencja Brave.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing