Desperados Nocturno rozkręca noc

Rusza kampania nowego wariantu Desperadosa Nocturno. Pod hasłem „Desperados Nocturno rozkręca noc” marka prowadzi działania we wszystkich kanałach i punktach styku z konsumentem. 1 lipca 2015 r. startuje emisja spotu TV.
O autorze
1 min czytania 2015-07-02

Desperados Nocturno to nowy, wprowadzany właśnie na rynek wariant Desperadosa – piwa słynącego z niepokornego charakteru i pasji imprezowania. Nowy wariant to piwo o smaku tequili, wzmocnione smakiem blendend spirits: mixem rumu, wytwarzanego z trzciny cukrowej oraz mezcalu czyli meksykańskiej wódki z agawy.

Nowy wariant Desperadosa jest adresowany do wszystkich, którzy mają odwagę żyć według swoich zasad i przemierzając nocne miasto poszukują nowych inspiracji. To dla nich Desperados Nocturno rozkręca noc i wciąga w imprezowe klimaty miasta.

Nocne miasto stało się motywem spotu reklamowego Desperadosa Nocturno. Stworzony techniką animacji 3D, wciąga widza w świat marki i prowadzi przez nocne klimaty miasta. Pod hasłem “Desperados Nocturno rozkręca noc” miasto otwiera się dla wszystkich, którzy szukają mocnych imprezowych przeżyć.

Kampania TV rusza 1 lipca 2015 r. Spot będzie emitowany w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. Jednocześnie będą prowadzone działania we wszystkich kanałach komunikacji: internecie, prasie i mobile, a także w outdoorze i w punktach sprzedaży. Marka zapowiada także ogólnopolską akcję samplingową, którą rozpoczyna się już dziś na Open’er Festival.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kreację kampanii przygotowała agencja W+K Amsterdam, a polską adaptację agencja Good, za komunikację w Internecie/social mediach odpowiada agencja K2, działania PR – agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Vest. Akcję samplingową organizuje agencja Brave.


Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się