Od 5 lat sprzedaż Desperadosa na świecie regularnie notuje dwucyfrowe wzrosty. Dziś marka jest drugą co do wielkości w grupie Heinekena, dystrybuowaną w 84 krajach na świecie. Desperados to unikalne połączenie piwa i smaku tequili, kierowany jest do Millennials – generacji młodych dorosłych. Ludzi, którzy mają odwagę żyć według własnych zasad, a wyłamując się utartym schematom i rutynie sprawiają, że życie jest bardziej interesujące.
Dla tej grupy Desperados jest dziś najbardziej imprezową marką piwną o ugruntowanym wizerunku. Wraz z nową kampanią, Desperados wchodzi w kolejny etap komunikacji i poszerza obszar swoich aktywności, stając się nie tylko najbardziej imprezowym piwem, ale także marką lifestylową.
Zobacz również
Desperados odkręca schemat w kampanii 360
Desperados podąża za swoim konsumentem, razem z nim zmienia się, by wciąż go inspirować i zaskakiwać. Z kampanią „Way of the Desperados” marka wprowadza nową komunikację wizualną inspirowaną językiem street artu i miejskimi trendami.
W klimat komunikacji wprowadza nowy spot reklamowy „Wyłącz ciszę – odkręć schemat”, który od 6 kwietnia emitowany jest we wszystkich kanałach telewizji ogólnopolskich oraz wybranych kanałach tematycznych. Desperados pokazuje, jak walczyć z rutyną, inspiruje epickie zdarzenia, wyrywa z konwencji i celebruje życie według własnych zasad.
Desperados w oryginalny sposób łączy piwo i smak tequili, łamie schematy i otwiera na nowe doznania. Taka też będzie nowa kampania marki, prowadzona we wszystkich kanałach komunikacji: telewizji, Internecie, prasie i mobile, a także w outdoorze i punktach sprzedaży.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Kreację kampanii przygotowała agencja W+K Amsterdam, a polską adaptację agencja Good, za komunikację w Internecie/social mediach odpowiada agencja K2, działania PR – agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Vest.
Słuchaj podcastu NowyMarketing