TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Desperados odkręca schemat w nowej kampanii marki „Way of the Desperados”

Rusza nowa kampania wizerunkowa Desperadosa. Pod hasłem „Way of the Desperados” marka prowadzić będzie działania we wszystkich kanałach i punktach styku z konsumentem. W telewizji emitowany jest już spot reklamowy, który wprowadza odbiorcę w klimat nowej komunikacji marki.
O autorze
1 min czytania 2015-04-08

Od 5 lat sprzedaż Desperadosa na świecie regularnie notuje dwucyfrowe wzrosty. Dziś marka jest drugą co do wielkości w grupie Heinekena, dystrybuowaną w 84 krajach na świecie. Desperados to unikalne połączenie piwa i smaku tequili, kierowany jest do Millennials – generacji młodych dorosłych. Ludzi, którzy mają odwagę żyć według własnych zasad, a wyłamując się utartym schematom i rutynie sprawiają, że życie jest bardziej interesujące.

Dla tej grupy Desperados jest dziś najbardziej imprezową marką piwną o ugruntowanym wizerunku. Wraz z nową kampanią, Desperados wchodzi w kolejny etap komunikacji i poszerza obszar swoich aktywności, stając się nie tylko najbardziej imprezowym piwem, ale także marką lifestylową. 

Desperados odkręca schemat w kampanii 360

Desperados podąża za swoim konsumentem, razem z nim zmienia się, by wciąż go inspirować i zaskakiwać. Z kampanią „Way of the Desperados” marka wprowadza nową komunikację wizualną inspirowaną językiem street artu i miejskimi trendami.

W klimat komunikacji wprowadza nowy spot reklamowy „Wyłącz ciszę – odkręć schemat”, który od 6 kwietnia emitowany jest we wszystkich kanałach telewizji ogólnopolskich oraz wybranych kanałach tematycznych. Desperados pokazuje, jak walczyć z rutyną, inspiruje epickie zdarzenia, wyrywa z konwencji i celebruje życie według własnych zasad.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Desperados w oryginalny sposób łączy piwo i smak tequili, łamie schematy i otwiera na nowe doznania. Taka też będzie nowa kampania marki, prowadzona we wszystkich kanałach komunikacji: telewizji, Internecie, prasie i mobile, a także w outdoorze i punktach sprzedaży.

Kreację kampanii przygotowała agencja W+K Amsterdam, a polską adaptację agencja Good, za komunikację w Internecie/social mediach odpowiada agencja K2, działania PR – agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Vest. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się