d*fusion communication od 1 lipca obsługuje Microsoft

Polski oddział Microsoft wyłonił w drodze przetargu nową agencję Public Relations. Od 1 lipca 2015 roku za komunikację spółki odpowiada firma d*fusion communication.
O autorze
0 min czytania 2015-07-02

Zakres współpracy obejmuje realizację strategii komunikacji zarówno dla poszczególnych produktów, jak i działania media relations dla całej firmy. Do zadań agencji będzie należało również prowadzenie biura prasowego oraz wspieranie obecnych i inicjowanie nowych projektów komunikacyjnych w obszarach konsumenckim i biznesowym.

– Wierzę, że nasze doświadczenie w obsłudze spółek z sektora nowych technologii i innowacyjne spojrzenie na komunikację przyczyni się do realizacji strategicznych celów Microsoftu w wymiarze wizerunkowym i biznesowym. Cieszy nas fakt, że budżety dużych korporacji coraz częściej trafiają do mniejszych, niesieciowych agencji. To pozytywny trend. – mówi Łukasz Malczewski, managing director w d*fusion communication.

Z ramienia d*fusion communication za obsługę będzie odpowiadał zespół w składzie: Łukasz Malczewski, Kamil Kozłowski, Tomasz Lachowski oraz Piotr Jamrogiewicz.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj