DHL nowym klientem Up&More

Agencja Up&More podjęła współpracę z firmą DHL Parcel Polska, globalnym liderem specjalizującym się w usługach kurierskich. Współpraca obejmuje pełną obsługę portalu społecznościowego Instagram.
O autorze
0 min czytania 2020-12-16

Zespół Up&More pozyskał klienta w drodze przetargu, prezentując kompleksową strategię rozwoju marki DHL Parcel Polska na Instagramie. Główną oś komunikacyjną stanowią kreacje kreatywne w połączeniu z real time marketingiem. Istotnym elementem jest również zaprezentowana koncepcja siatki Instagrama – połączenie odrębnych grafik w spójną całość. W tym, rozbudowane koncepcyjne InstaStory oraz VideoStories. Strategia uwzględnia również działania reklamowe prowadzone na Instagramie z naciskiem na różne cele: zasięg, aktywność, konwersje. Wszystkie aktywności nastawione są również na stałe zwiększanie zasięgu organicznego oraz aktywizację obserwujących.