TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

DHL Parcel chce poprawić bezpieczeństwo na polskich drogach i startuje z konkursem „Bezpiecznie z DHL” – do wygrania 50 tys. zł

DHL Parcel chce poprawić bezpieczeństwo na polskich drogach i startuje z konkursem „Bezpiecznie z DHL” – do wygrania 50 tys. zł
Co roku na polskich drogach giną tysiące osób. Z problemem tym walczą nie tylko instytucje państwowe i pozarządowe, ale także firmy. Jedną z nich jest DHL Parcel, który ruszył z konkursem „Bezpiecznie z DHL”. Do wygrania jest 50 000 zł na realizację projektu poprawiającego bezpieczeństwo na drogach.
O autorze
2 min czytania 2019-07-22

Jak wynika z danych Biura Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji, co roku na polskich drogach dochodzi do kilkudziesięciu tysięcy wypadków. W ubiegłym roku zgłoszonych zostało 436 414 kolizji drogowych, a także 31 674 wypadków, w których 2 862 osoby poniosły śmierć, natomiast 37 359 osób zostało rannych. Obecny rok również nie napawa optymizmem – od stycznia do maja łącznie w 10 866 wypadkach zginęło 1 075 osób, a 12 789 zostało rannych. Równie niepokojące są dane dotyczące pierwszej pomocy – wg badań CBOS tylko 67% Polaków deklaruje, że potrafi jej udzielić, a jedynie 19% jest pewnych swoich umiejętności w tym zakresie.

Statystyki te pozostawiają wiele do życzenia i dają obraz tego, jak bardzo potrzebne są działania zwiększające bezpieczeństwo na drogach. Dlatego też w Polsce oprócz licznych projektów realizowanych przez instytucje państwowe i pozarządowe, coraz więcej firm z różnych branż dostrzega wagę tematu i decyduje się na włączenie w działania mające na celu poprawę bezpieczeństwa na polskich drogach.

Bezpieczeństwo przede wszystkim

„Bezpiecznie z DHL” to konkurs, którego celem jest promowanie projektów działających na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego i zmniejszenia liczby ofiar wypadków drogowych w Polsce.
– Od wielu lat w DHL Parcel Polska kierujemy się bezpieczeństwem jako jedną z podstawowych wartości zarówno w działaniu jak i w komunikacji z otoczeniem. Codziennie na ulice całego kraju wyjeżdża ponad 3 500 naszych kurierów i blisko 1 000 kierowców transportu liniowego, dlatego czujemy się odpowiedzialni za to, co dzieje się na drodze. Staramy się edukować naszych pracowników, prowadzimy szkolenia dla kurierów z zakresu pierwszej pomocy, ale jako tak wielka firma, mamy też wyjątkowe zobowiązania wobec społeczeństwa. Tak zrodziła się idea konkursu, a 50-lecie firmy to doskonała okazja, aby go zainaugurować. Serdecznie zapraszam wszystkich, którym temat jest bliski, bo nie ma nic ważniejszego jak zapewnienie ludziom bezpieczeństwa – mówi Agnieszka Świerszcz, CEO DHL Parcel Polska.

Konkurs skierowany jest do organizacji pozarządowych, szkół i uczelni oraz firm, działających na rzecz poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Każdy pomysł i działanie na rzecz poprawy bezpieczeństwa jest ważne, dlatego też organizatorzy postanowili ustalić szeroki obszar konkursowy. Projekty zgłaszane do konkursu mogą dotyczyć zarówno kierowców samochodów i motocyklistów, jak i rowerzystów, czy pieszych, w tym m.in. dzieci oraz seniorów. Najwyżej oceniane będą projekty innowacyjne, wykorzystujące nowe technologie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na zwycięzcę konkursu czeka grant w wysokości 50 000 zł na realizację projektu. Suma ta nawiązuje do 50-lecia istnienia firmy DHL, która powstała 26 września 1969 roku w San Francisco.

Zgłoszenia można przesyłać do 26 września 2019 roku. Regulamin konkursu oraz szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.dhlparcel.pl/konkurs-grantowy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Artykuł powstał we współpracy z DHL Parcel.