DHL Parcel powraca z „Sowią Pocztą”!

Już 15 marca, prosto z Hogwartu, do rąk tysięcy fanów sagi o Harrym Potterze trafią magiczne podręczniki Szkoły Magii i Czarodziejstwa wydawnictwa Media Rodzina. Wszystko dzięki DHL Parcel, oficjalnemu partnerowi akcji „Sowia Poczta”.
O autorze
1 min czytania 2017-03-13

Czytelnicy serii o niezwykłym czarodzieju z niecierpliwością czekają na premierę magicznych podręczników, znanych z książek J.K. Rowling. „Baśnie barda Beedle’a”, „Quidditch przez wieki” oraz leksykon „Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć” ukażą się już wkrótce w oryginalnym wydaniu, z ilustracjami znakomitego chorwackiego artysty Tomislava Tomica. 

Książki będą wyjątkowe, nie tylko ze względu na swoją treść, ale także dlatego, że dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany organizacjom charytatywnym związanym z J.K. Rowling. 20% wpływów trafi do Comic Relief, zaś 80% z nich zasili konto Lumos. Pieniądze będą wsparciem dla dzieci i młodzieży, m.in. z Polski i Wielkiej Brytanii, znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej. 

To już kolejna współpraca DHL Parcel oraz wydawnictwa Media Rodzina w ramach akcji „Sowia Poczta“. W październiku ubiegłego roku kurierzy DHL Parcel dostarczali w dniu premiery, w sobotę, pierwsze wydanie scenariusza „Harry Potter i przeklęte dziecko”.   

Akcja „Sowia Poczta” cieszyła się wówczas ogromnym zainteresowaniem klientów DHL Parcel, dlatego firma zdecydowała się zaangażować w nią po raz kolejny. Tym razem kurierzy DHL Parcel pojawią się u wszystkich, którzy w dniu premiery nie mogą sami zjawić się w księgarniach, a egzemplarze magicznych podręczników postanowią zamówić na stronie internetowej wydawnictwa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aby otrzymać podręczniki za pośrednictwem „Sowiej Poczty” DHL Parcel, wystarczy zamówić je w przedsprzedaży na stronie mediarodzina.pl do 14 marca br. Przesyłka opatrzona logo akcji „Sowia Poczta” zostanie doręczona do wszystkich zamawiających już w dniu premiery książek.

Słuchaj podcastu NowyMarketing