DHL Parcel rozszerza sieć usług na Węgry i Słowenię

Dzięki współpracy DHL Parcel Europe ze słoweńskim Pošta Slovenije oraz węgierskim Magyar Posta, rozszerza się sieć międzynarodowego handlu e-commerce.
O autorze
1 min czytania 2017-01-11

Takie działanie idealnie wpasowuje się w strategię DHL, zakładającą przyspieszenie rozwoju europejskiego rynku e-commerce oraz zaoferowanie klientom najnowocześniejszej infrastruktury doręczania przesyłek. Sprzedawcy internetowi mają obecnie do dyspozycji sieci DHL Parcel Europe o jednolitej infrastrukturze i zestandaryzowanych usługach w osiemnastu krajów europejskich. 

Po trwającym rok i zakończonym sukcesem wprowadzaniem naszych usług na austriacki rynek przesyłek, rozszerzenie sieci na zbliżone pod względem ekonomicznym Węgry i Słowenię było kolejnym krokiem. Współpracując z lokalnymi partnerami, chcemy wesprzeć działalność sprzedawców internetowych funkcjonujących  na tych obszarach. Jednocześnie dajemy pozostałym europejskim klientom okazję do zaoferowania swoich produktów na kolejnych rynkach – wyjaśnia Achim Dünnwald, Dyrektor Zarządzający DHL Parcel Europe.

 Poprzez integrację ze słoweńskimi i węgierskimi usługami pocztowymi DHL Parcel Europe  chce wspierać wzrost rynku elektronicznego w tych dwóch krajach i wykorzystać pojawiający się potencjał w dziedzinie handlu transgranicznego. Według najświeższych informacji podanych przez Komisję Europejską, wzrost na rynku handlu e-commerce na Węgrzech szacuje się na 36%, natomiast w Słowenii na około 53%. 

DHL Parcel Connect został określony jako wyznacznik poziomu świadczonych, w ramach kooperacji, usług w zakresie dostaw transgranicznych. Dzięki temu, przedsiębiorcy internetowi działający na obszarze dwóch dołączonych krajów mogą cieszyć się wysoką i stale udoskonalaną jakością usług, którą znają ze współpracy z DHL Parcel Europe. Dostarczanie przesyłek w soboty, oraz ujednolicone procedury sprawią, że czasy dostaw i zwrotu towarów będą krótsze. Oprócz nowego standardu usług oraz świadczenia dostaw w soboty, partnerzy wprowadzą usługę informującą odbiorów o dacie i czasie dostawy, a także przyjazne dla klienta procedury związane ze zwrotem towarów. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Niezawodna i elastyczna logistyka to klucz do udanych zakupów on-line – dodaje Achim Dünnwald – Razem z naszymi partnerami zapewniamy Węgrom i Słoweńcom odpowiednią infrastrukturę. Rozszerzając sieć i tym samym zasięg wysokiej jakości usług, kładziemy fundamenty pod wizję wspólnego europejskiego rynku e-commerce.

Dzięki zakończonej sukcesem integracji Krajów Beneluksu, Polski, Czech, Słowacji, Austrii, Szwecji, Francji, Danii, Norwegii, Finlandii, Estonii, Litwy, Łotwy, a teraz Węgier i Słowenii oraz rynku wewnętrznego Niemiec, sieć DHL Parcel Europe, po zaledwie dwóch latach, obejmuje osiemnaście krajów. W ramach planu Strategia 2020 grupy Deutsche Post DHL, DHL Parcel Europe cały czas przygląda się atrakcyjnym rynkom europejskim w celu poszerzania swojej działalności w Europie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się