TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

DHL Parcel rozszerza sieć usług na Węgry i Słowenię

Dzięki współpracy DHL Parcel Europe ze słoweńskim Pošta Slovenije oraz węgierskim Magyar Posta, rozszerza się sieć międzynarodowego handlu e-commerce.
O autorze
1 min czytania 2017-01-11

Takie działanie idealnie wpasowuje się w strategię DHL, zakładającą przyspieszenie rozwoju europejskiego rynku e-commerce oraz zaoferowanie klientom najnowocześniejszej infrastruktury doręczania przesyłek. Sprzedawcy internetowi mają obecnie do dyspozycji sieci DHL Parcel Europe o jednolitej infrastrukturze i zestandaryzowanych usługach w osiemnastu krajów europejskich. 

Po trwającym rok i zakończonym sukcesem wprowadzaniem naszych usług na austriacki rynek przesyłek, rozszerzenie sieci na zbliżone pod względem ekonomicznym Węgry i Słowenię było kolejnym krokiem. Współpracując z lokalnymi partnerami, chcemy wesprzeć działalność sprzedawców internetowych funkcjonujących  na tych obszarach. Jednocześnie dajemy pozostałym europejskim klientom okazję do zaoferowania swoich produktów na kolejnych rynkach – wyjaśnia Achim Dünnwald, Dyrektor Zarządzający DHL Parcel Europe.

 Poprzez integrację ze słoweńskimi i węgierskimi usługami pocztowymi DHL Parcel Europe  chce wspierać wzrost rynku elektronicznego w tych dwóch krajach i wykorzystać pojawiający się potencjał w dziedzinie handlu transgranicznego. Według najświeższych informacji podanych przez Komisję Europejską, wzrost na rynku handlu e-commerce na Węgrzech szacuje się na 36%, natomiast w Słowenii na około 53%. 

DHL Parcel Connect został określony jako wyznacznik poziomu świadczonych, w ramach kooperacji, usług w zakresie dostaw transgranicznych. Dzięki temu, przedsiębiorcy internetowi działający na obszarze dwóch dołączonych krajów mogą cieszyć się wysoką i stale udoskonalaną jakością usług, którą znają ze współpracy z DHL Parcel Europe. Dostarczanie przesyłek w soboty, oraz ujednolicone procedury sprawią, że czasy dostaw i zwrotu towarów będą krótsze. Oprócz nowego standardu usług oraz świadczenia dostaw w soboty, partnerzy wprowadzą usługę informującą odbiorów o dacie i czasie dostawy, a także przyjazne dla klienta procedury związane ze zwrotem towarów. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Niezawodna i elastyczna logistyka to klucz do udanych zakupów on-line – dodaje Achim Dünnwald – Razem z naszymi partnerami zapewniamy Węgrom i Słoweńcom odpowiednią infrastrukturę. Rozszerzając sieć i tym samym zasięg wysokiej jakości usług, kładziemy fundamenty pod wizję wspólnego europejskiego rynku e-commerce.

Dzięki zakończonej sukcesem integracji Krajów Beneluksu, Polski, Czech, Słowacji, Austrii, Szwecji, Francji, Danii, Norwegii, Finlandii, Estonii, Litwy, Łotwy, a teraz Węgier i Słowenii oraz rynku wewnętrznego Niemiec, sieć DHL Parcel Europe, po zaledwie dwóch latach, obejmuje osiemnaście krajów. W ramach planu Strategia 2020 grupy Deutsche Post DHL, DHL Parcel Europe cały czas przygląda się atrakcyjnym rynkom europejskim w celu poszerzania swojej działalności w Europie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się