Takie działanie idealnie wpasowuje się w strategię DHL, zakładającą przyspieszenie rozwoju europejskiego rynku e-commerce oraz zaoferowanie klientom najnowocześniejszej infrastruktury doręczania przesyłek. Sprzedawcy internetowi mają obecnie do dyspozycji sieci DHL Parcel Europe o jednolitej infrastrukturze i zestandaryzowanych usługach w osiemnastu krajów europejskich.
– Po trwającym rok i zakończonym sukcesem wprowadzaniem naszych usług na austriacki rynek przesyłek, rozszerzenie sieci na zbliżone pod względem ekonomicznym Węgry i Słowenię było kolejnym krokiem. Współpracując z lokalnymi partnerami, chcemy wesprzeć działalność sprzedawców internetowych funkcjonujących na tych obszarach. Jednocześnie dajemy pozostałym europejskim klientom okazję do zaoferowania swoich produktów na kolejnych rynkach – wyjaśnia Achim Dünnwald, Dyrektor Zarządzający DHL Parcel Europe.
Zobacz również
Poprzez integrację ze słoweńskimi i węgierskimi usługami pocztowymi DHL Parcel Europe chce wspierać wzrost rynku elektronicznego w tych dwóch krajach i wykorzystać pojawiający się potencjał w dziedzinie handlu transgranicznego. Według najświeższych informacji podanych przez Komisję Europejską, wzrost na rynku handlu e-commerce na Węgrzech szacuje się na 36%, natomiast w Słowenii na około 53%.
DHL Parcel Connect został określony jako wyznacznik poziomu świadczonych, w ramach kooperacji, usług w zakresie dostaw transgranicznych. Dzięki temu, przedsiębiorcy internetowi działający na obszarze dwóch dołączonych krajów mogą cieszyć się wysoką i stale udoskonalaną jakością usług, którą znają ze współpracy z DHL Parcel Europe. Dostarczanie przesyłek w soboty, oraz ujednolicone procedury sprawią, że czasy dostaw i zwrotu towarów będą krótsze. Oprócz nowego standardu usług oraz świadczenia dostaw w soboty, partnerzy wprowadzą usługę informującą odbiorów o dacie i czasie dostawy, a także przyjazne dla klienta procedury związane ze zwrotem towarów.
– Niezawodna i elastyczna logistyka to klucz do udanych zakupów on-line – dodaje Achim Dünnwald – Razem z naszymi partnerami zapewniamy Węgrom i Słoweńcom odpowiednią infrastrukturę. Rozszerzając sieć i tym samym zasięg wysokiej jakości usług, kładziemy fundamenty pod wizję wspólnego europejskiego rynku e-commerce.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Dzięki zakończonej sukcesem integracji Krajów Beneluksu, Polski, Czech, Słowacji, Austrii, Szwecji, Francji, Danii, Norwegii, Finlandii, Estonii, Litwy, Łotwy, a teraz Węgier i Słowenii oraz rynku wewnętrznego Niemiec, sieć DHL Parcel Europe, po zaledwie dwóch latach, obejmuje osiemnaście krajów. W ramach planu Strategia 2020 grupy Deutsche Post DHL, DHL Parcel Europe cały czas przygląda się atrakcyjnym rynkom europejskim w celu poszerzania swojej działalności w Europie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing