Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

DHL Parcel wspiera pomorskich ratowników

W tym roku DHL Parcel po raz pierwszy został sponsorem ratowników WOPR Województwa Pomorskiego. Dotychczas, jako firma odpowiedzialna społecznie, spółka koncentrowała się przede wszystkim na popularyzacji kultury bezpiecznej jazdy.
O autorze
1 min czytania 2016-07-27

Wakacje to okres wypoczynku i zabawy, sprzyjający częstym podróżom i spędzaniu czasu nad wodą. To również moment wzmożonej pracy ratowników wodnych, którzy nieustannie dbają o bezpieczeństwo wypoczywających. Z tego powodu DHL Parcel postanowił wesprzeć pracę pomorskich ratowników WOPR. W opinii firmy bowiem zadbanie o bezpieczeństwo wypoczywających nad wodą jest naturalną kontynuacją dbałości o ich bezpieczeństwo w trakcie podróży, o które DHL Parcel troszczy się od chwili rozpoczęcia swojej działalności.  

– Każdego dnia na nadmorskich kąpieliskach pracuje ponad 750 ratowników wodnych. To oni strzegą turystów podczas ich wypoczynku i są pierwszymi, którzy udzielają im pomocy. Decydując się na sponsoring chcieliśmy pokazać, jak bardzo szanujemy i doceniamy ich ciężką pracę i zaangażowanie. Mamy nadzieję, że nasza współpraca będzie dla ratowników wsparciem w ich codziennej służbie oraz pomoże jeszcze lepiej dbać o bezpieczeństwo tych, którzy zdecydowali się wypoczywać na kąpieliskach w województwie pomorskim – mówi Magdalena Bugajło, Menedżer ds. Komunikacji i PR DHL Parcel. 

DHL Parcel swoimi działaniami sponsorskimi objął 33 lokalizacje (w tym kąpieliska nadmorskie, pływalnie oraz kąpieliska nad wybranymi pomorskimi jeziorami), zaopatrując ratowników w niezbędny do pracy strój i akcesoria. Jest to jednak dopiero początek wsparcia proponowanego pomorskim ratownikom. Firma już teraz zapowiada rozszerzenie współpracy, planując kolejne działania mające poprawić bezpieczeństwo na nadmorskich kąpieliskach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj