100% dostosowania do potrzeb klienta, maksymalna oszczędność czasu oraz pełna dostępność w każdej chwili i miejscu – intuicyjna aplikacja DHL dla Ciebie, zaprojektowana w oparciu o najnowsze trendy user experience, spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów. Tylko w 2019 r. zamówili oni dzięki niej aż o 70% więcej przesyłek drogą online niż jeszcze rok wcześniej. Dalszy rozwój narzędzia wymagał jednak zaprojektowania odpowiedniej komunikacji. Nieszablonowy koncept, skuteczne zaangażowanie odbiorców i atrakcyjne nagrody – to wyróżniki nagrodzonej w Golden Arrow kampanii „Nadajesz-wygrywasz” zrealizowanej przez DHL Parcel.
Konkurs Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” poddaje analizie i ocenie największe kampanie marketingu bezpośredniego i BTL zrealizowane w Polsce. Jego głównym celem jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych. Zgłoszone do konkursu prace poddawane są ocenie kilkunastoosobowego jury złożonego z doświadczonych marketerów oraz przedstawicieli agencji zajmujących się komunikacją marketingową. Jury oprócz skuteczności i efektywności podejmowanych działań ocenia zarówno sposób opracowania strategii kampanii, jak i kreatywność oraz świeżość podejścia.
Zobacz również
– Cieszy nas fakt, że kampania została zauważona na rynku i tak wysoko oceniona w kategorii „Promocja sprzedaży – business to consumer (BtoC)”. Powodem sukcesu samej aplikacji , którą promuje kampania, jest pełne dostosowanie do potrzeb i oczekiwań klientów, a ci cenią sobie proste, szybkie rozwiązania, dopasowane do ich stylu życia. Ponadto, warto podkreślić, że rewolucja digitalowa sprawia, że coraz więcej sfer życia przenosi się do Internetu. Również klienci, którzy doceniają opcję, w której mogą wygodnie wypełnić dane przesyłki online, a samą przesyłkę nadać bez problemu u kuriera lub w jednym z 8000 tysięcy Punktów DHL, np. w Żabce, Inmedio, Kauflandzie czy wybranych sklepach ABC – mówi Anna Kania-Okieńczyc – dyrektor ds. marketingu w DHL Parcel.
Celem nagrodzonej kampanii było dalsze zwiększanie świadomości strony dhl24.pl/dlaCiebie wśród konsumentów. W tym celu opracowano koncept w formule konkursu, promowanego przy wykorzystaniu odpowiednio zaprojektowanej listy mediów. Wśród nagród były m.in. oryginalne koszulki graczy FC Bayern z autografami – większość z nich z podpisem Roberta Lewandowskiego dla fanów i kolekcjonerów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach