Największą przeszkodą w odsprzedaży używanej odzieży jest brak możliwości korzystania z globalnej sieci, co wynika z niespójnej infrastruktury i wysokich kosztów. Po programie pilotażowym w DHL Supply Chain w Polsce, firmy zdecydowały się połączyć swoje możliwości, aby zaprezentować platformę redefiniującą sposób, w jaki przebiegają operacje logistyczne odsprzedaży. DHL Supply Chain zarządza procesem logistycznym w imieniu Reflaunt – od obsługi towarów otrzymanych od klientów, obejmującej: kontrolę, sortowanie, fotografowanie i wprowadzanie przedmiotów na platformę będącą własnością Reflaunt, po podstawowe funkcje logistyczne do których zaliczają się: zarządzanie zapasami, składowanie, kompletację oraz dystrybucję.
Reflaunt oferuje dwie różne usługi dostosowane do różnych potrzeb danej marki: Concierge, która jest przeznaczona wyłącznie dla luksusowych marek i sprzedawców detalicznych, oraz Takeback, odpowiednia dla każdej marki modowej, dla której ważna jest lojalność klientów. Usługi te działają już w takich sklepach jak: Net-a-porter, Harvey Nichols, Balenciaga i Altuzarra. Obie usługi są w pełni zintegrowane z pracą magazynów DHL Supply Chain i zapewniają bezproblemową obsługę klienta.
Zobacz również
Współpraca logistyczna Reflaunt i DHL Supply Chain ma na celu maksymalizację sprzedaży produktów, w tym również obsługę zwrotów, zapewniając markom rozwiązanie znacznie upraszczające rynek odsprzedaży.
opracowanie: Agata Drynko, źródło: mat. prasowe
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell