Diana Barczyk swoje kompetencje w zakresie client service rozwija od 4 lat. W ramach współpracy z ContentHouse wykorzysta doświadczenie i wyspecjalizowaną wiedzę w obszarach takich jak home & living oraz motoryzacja. Wcześniej zawodowo związana była z inną krakowską agencją, Semahead, gdzie przez ponad dwa lata również pełniła funkcję account managera.
Barczyk jest absolwentką Wydziału Filozofii Akademii Ignatianum w Krakowie, gdzie mocno rozwijała także swoje kompetencje w zakresie tworzenia i korekty treści. Do tej pory swoje doświadczenia zawodowe zdobywała w firmach i agencjach zajmujących się automatyzacją marketingu czy działaniami performance.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
– Cieszę się z możliwości dalszego rozwoju w ContentHouse. Dołączam do zespołu znakomitych dziennikarzy, analityków i specjalistów automatyzacji i personalizacji marketingu treści. To obszary, w których swoje kompetencje rozwijam już od czasu studiów, a teraz we współpracy z uznanym zespołem będę dbała o dostarczanie naszym Klientom nie tylko bardzo dobrych usług, ale też utrzymanie najwyższej jakości obsługi – mówi Diana Barczyk, nowa account manager.