Marka Diesel opublikowała swoją najnowszą, filmową wręcz reklamę na sezon wiosna i lato 2017 roku. Reklama robi niesamowite wrażenie!
Autorem klipu został znany fotograf i reżyser David LaChapelle, a tytuł kampanii „Make Love Not Walls” wykorzystuje, bardzo modny ostatnio, symbol muru, którym obecny prezydent Stanów Zjednoczonych zamierza oddzielić USA od Meksyku.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Dodatkową wartością spotu jest fakt, że wystąpił w niej Siergiej Połunin, który w wieku 19 lat został najmłodszym solistą londyńskiego Royal Ballet.
W klipie marki odzieżowej mur jest odniesieniem do wszystkich stereotypów i barier. Kiedy zostaje zburzony przez tęczowy czołg, nie ma już żadnych ograniczeń. Dziura po nim jest w kształcie serca, co jest symbolem miłości, nadziei i jednoczenia ludzi.
Dyrektor artystyczny Diesla Nicola Formichetti tłumaczy: „Nasza marka sprzeciwia się wszelkim formom nienawiści i teraz bardziej niż kiedykolwiek chcemy, żeby świat o tym wiedział”, dodając, że: „Miłość i wspólnota są podstawami społeczeństwa, w którym chcemy żyć. I przyszłością, na którą wszyscy zasługujemy”.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Kampania obejmuje emisję spotu, aktywności w internecie oraz działania w outdoorze. Prowadzona jest w Europie, Azji i Stanach Zjednoczonych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
84 Lumber podczas Super Bowl wyemitował reklamę, która została okrzyknięta najbardziej kontrowersyjną tegorocznej “wielkiej gry”. W spocie widzimy matkę i córkę, które wyruszają spełnić swoje marzenie o lepszym życiu, swoiste “american dream”.
PS 2
Cropp, kilka dni temu, ruszył z nowym spotem z przesłaniem. Zachęca nas, byśmy pamiętali, że świat nie należy tylko do bogatych, a do każdego z nas. Cieszmy się tym, co mamy i nie zapominajmy o najbliższych!