Marka Diesel opublikowała swoją najnowszą, filmową wręcz reklamę na sezon wiosna i lato 2017 roku. Reklama robi niesamowite wrażenie!
Autorem klipu został znany fotograf i reżyser David LaChapelle, a tytuł kampanii „Make Love Not Walls” wykorzystuje, bardzo modny ostatnio, symbol muru, którym obecny prezydent Stanów Zjednoczonych zamierza oddzielić USA od Meksyku.
Zobacz również
Dodatkową wartością spotu jest fakt, że wystąpił w niej Siergiej Połunin, który w wieku 19 lat został najmłodszym solistą londyńskiego Royal Ballet.
W klipie marki odzieżowej mur jest odniesieniem do wszystkich stereotypów i barier. Kiedy zostaje zburzony przez tęczowy czołg, nie ma już żadnych ograniczeń. Dziura po nim jest w kształcie serca, co jest symbolem miłości, nadziei i jednoczenia ludzi.
Dyrektor artystyczny Diesla Nicola Formichetti tłumaczy: „Nasza marka sprzeciwia się wszelkim formom nienawiści i teraz bardziej niż kiedykolwiek chcemy, żeby świat o tym wiedział”, dodając, że: „Miłość i wspólnota są podstawami społeczeństwa, w którym chcemy żyć. I przyszłością, na którą wszyscy zasługujemy”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Kampania obejmuje emisję spotu, aktywności w internecie oraz działania w outdoorze. Prowadzona jest w Europie, Azji i Stanach Zjednoczonych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
84 Lumber podczas Super Bowl wyemitował reklamę, która została okrzyknięta najbardziej kontrowersyjną tegorocznej “wielkiej gry”. W spocie widzimy matkę i córkę, które wyruszają spełnić swoje marzenie o lepszym życiu, swoiste “american dream”.
PS 2
Cropp, kilka dni temu, ruszył z nowym spotem z przesłaniem. Zachęca nas, byśmy pamiętali, że świat nie należy tylko do bogatych, a do każdego z nas. Cieszmy się tym, co mamy i nie zapominajmy o najbliższych!