Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Digel otwiera salon firmowy w Arkadii

Flagowy salon marki Digel staruje już w najbliższy weekend. Z okazji otwarcia specjalne bonusy dla klientów.
O autorze
1 min czytania 2017-11-24

Salon firmowy Digel w Arkadii to pierwszy monobrandowy punkt sprzedaży marki Digel w Polsce. W sztandarowym salonie firmy można znaleźć szeroki wybór garniturów od skrojonych według kanonów klasycznej elegancji, przez biznesowe i ślubne, po łączące sportowy look i miejski styl. Każdy mężczyzna może uzupełnić tu garderobę o oryginalne marynarki, kamizelki, koszule i spodnie, a także płaszcze i kurtki oraz atrakcyjne dodatki. Specjalne miejsce znalazło się dla stylowych butów – nowość marki Digel w sezonie jesień/zima 2017.

„Chcemy, aby nowy salon Digel w CH Arkadia stał się reprezentacyjnym salonem firmowym w Polsce. Wierzymy, że wzmocni wizerunek marki i całej naszej sieci. Cieszymy się, że pierwszy monobrandowy salon w Polsce otwieramy właśnie w Arkadii – największym polskim Centrum Handlowym. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych, a przede wszystkim naszych stałych klientów. Na otwarcie zaplanowaliśmy specjalne promocje.” – mówi Marek Paszkowski, dyrektor marketingu Digel Polska.

Salon Digel znajduje się na poziomie 1 w pasażu Canaletto CH Arkadia i zajmuje powierzchnię 250 m2. Jak przystało na salon firmowy marki Digel, również nowo otwarty lokal charakteryzuje dbałość o wysoki standard obsługi oraz „kabina luster”. Rozwiązanie to jest bardzo praktyczne, umożliwia bowiem zobaczenie całej sylwetki z każdej strony i samodzielną ocenę wyglądu w mierzonej stylizacji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Digel tworzy innowacyjną i kreatywną modę dla mężczyzn, którą wyróżniają stylizacje zgodne z aktualnymi trendami równocześnie stawiające na indywidualność, komfort noszenia oraz bardzo dobra relacja jakości do ceny. Sprawia to, że stylizacje Digel noszą panowie w różnym wieku, a klientów marki łączy dbałość o wygląd i otwartość na modowe nowości. Mocnymi stronami marki są także: najszersza oferta systemów modułowych (garnitury Mix&Match) w Europie, linie odzieży dedykowane różnym sylwetkom, dostępność asortymentu w ciągu 24-godzin oraz skierowane na różne okazje kolekcje Digel. Preference to linia premium, na najbardziej reprezentatywne okazje. Ubrania z linii Protect 3 są idealne na podróż, nie gniotą się, nie wchłaniają cieczy, w tym wina czy kawy, mają też wewnętrzną, „bezpieczną kieszeń” na dokumenty. Linia Ceremony jest przeznaczona na ważne życiowe wydarzenia jak np. ślub. Move, to niezależna kolekcja łącząca świat biznesu i lifestylu, sportowy luksus i miejski styl, nowoczesne i dopasowane kształty.

Digel jest dostępny w kilkudziesięciu salonach w Polsce. Więcej na: stronie oraz Facebooku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się