Wszystko, co musisz wiedzieć o cyfrowej obsłudze klienta w „nowej rzeczywistości”
Twój klient, sprawdzając stan konta czy zamówienia, w 79% preferuje kontakt za pomocą kanału cyfrowego, w 63% używa również kanałów digital, by sprawdzić lub zmienić swoje dane. Dla 63% badanych digitalowa obsługa klienta wpływa na ich wybór i lojalność wobec marki.
Pandemia z pewnością zmieni te statystyki, a właściwe podejście do cyfrowej obsługi klienta będzie jeszcze ważniejsze i stanie się istotną przewagą konkurencyjną.
Zobacz również
Weź udział w warsztacie:
- sprawdź, czy cyfrowa obsługa klienta to jeszcze udogodnienie czy już „must have”
- poznaj digitalowe sposoby na zaangażowanie i utrzymanie klienta
- zintegruj procesy obsługi w cyfrowym świecie
- dowiedz się, jak prowadzić customer service w social media
- sprawdź, czy to już czas na sztuczną inteligencję i machine learning
Wśród prelegentów:
- Łukasz Grala, CEO w TIDK, Microsoft MVP AI
- Jerzy Kalinowski, doradca zarządu KPMG
- Radosław Rejsel, head of design Innovatika
- Michał Stachura, senior manager Innovatika
- Jakub Weber, director, client experience strategy, Global Digital Office Bank of New York Mellon
- Ilona Witczak-Wilińska, senior marketing specialist Canon
- Małgorzata Witon, customer experience director Huawei
- Ewa Żaczek, global change Mgmt. & CX manager Coty
Pełny program i rejestracja dostępne są na stronie www.pb.pl/
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing