Digital Farm to realizowany przez LMS Invest Projekt skierowany do pomysłodawców z branży marketingowej, posiadających pomysł na innowacyjne przedsięwzięcie i chęć rozpoczęcia działalności gospodarczej. Twórcy projektu realziaują się na pomysłach opartych o nowoczesne metodymarketingowe.
Do udziału w projekcie kwalifikują się przedsięwzięcia wykorzystujące w sposób niestandardowy dostępną wiedzę i urządzenia marketingowe. Szanse na wzięcie udział w Digital Farm mają te pomysły na biznes, które odznaczają się wysoką innowacyjnością i zastosowaniem najnowocześniejszych technologii.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Celem projektu jest wybór pomysłów, w których decydującą rolę odgrywa technologia lub innowacyjny model wykorzystania istniejących rozwiązań, gdzie głównym trendem napędzającym rozwój jest konwergencja urządzeń i platform programistycznych.
Szczegóły dostępne są na stronie www.lmsinvest.pl
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing